Barnevogne: Oddervogn sælges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
688 visninger
6 svar
0 synes godt om
24. april 2012

anonym06

Hej piger

jeg har en Odder Cecilia fra december 2006 stående, den er armygrøn, har lufthjul + reserve, ny helsemadras i vognen og Dunlopillo i liften, der er ift og pusletaske i samme fave, samt insektnet og regnslag. Hjulene på vognen er nye, reserven lidt ældre men OK.

Prisforslag 2000 kr. kom med et bud.

Hilsen annonym 06

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

26. april 2012

anonym06

Ingen bud? så kommer prisen ikke længere ned.

Anmeld

26. april 2012

L&V

anonym06 skriver:

Hej piger

jeg har en Odder Cecilia fra december 2006 stående, den er armygrøn, har lufthjul + reserve, ny helsemadras i vognen og Dunlopillo i liften, der er ift og pusletaske i samme fave, samt insektnet og regnslag. Hjulene på vognen er nye, reserven lidt ældre men OK.

Prisforslag 2000 kr. kom med et bud.

Hilsen annonym 06

Billeder??

Anmeld

27. april 2012

anonym06

Den er bortgivet på grund af at der ikke kom noget bud, den stod mig så bare i 2500 kroner - SUK - men i må købe supergodt eftersete barnevogne som er i lige så god teknins stand som en ny, samt med det nævnte udstyr, andetsteds.

Anmeld

27. april 2012

L&V

anonym06 skriver:

Den er bortgivet på grund af at der ikke kom noget bud, den stod mig så bare i 2500 kroner - SUK - men i må købe supergodt eftersete barnevogne som er i lige så god teknins stand som en ny, samt med det nævnte udstyr, andetsteds.

Jeg ville gerne ha købt den og havde også efterlyst billede herinde?

Anmeld

27. april 2012

anonym06

anonym06 skriver:

Kan sikkert købes hos min samarbejdspartner  BABYSAM Snedsted

Anmeld

30. april 2012

anonym06

Det troede jeg desværre ikke - SUK! skal jeg hjælpe dig med at finde en agen til?

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.