Stop med uld????

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

891 visninger
11 svar
0 synes godt om
24. april 2012

ulleby

Godaften de damer 

Nu nærmer tiden sig for månederne uden "R" hvilket betyder ingen uld ifølge de kloge - MEEEEENNNN stopper man bare fra den ene dag til den anden - elle rhvad gør i???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Mussen2

Jeg tager det ikke så højtideligt, selvom jeg godt kender til dde forskellige ting man siger om uld. Jeg er begyndt at bruge andet undertøj til datteren. Mn på kolde dage eller når hun skal være meget ude, kan jeg stadig finde på at give hende en uld body på. Så her er det meget på gefüll

Anmeld

24. april 2012

emsaroto

øh jeg er vidst ikke helt med? :s

Er det fordi man ikke må gå med uld i de her måneder eller hvad?

Anmeld

24. april 2012

ulleby

emsaroto skriver:

øh jeg er vidst ikke helt med? :s

Er det fordi man ikke må gå med uld i de her måneder eller hvad?

Jeps - de kloge siger at man skal have uld inderst i de måneder hvor der er "R" i 

Anmeld

24. april 2012

emsaroto

ulleby skriver:

Jeps - de kloge siger at man skal have uld inderst i de måneder hvor der er "R" i 

underligt hehe

Jeg bære uld hvornår, hvordan og hvor jeg vil Elsker uld

Anmeld

24. april 2012

ulleby

Mussen2 skriver:

Jeg tager det ikke så højtideligt, selvom jeg godt kender til dde forskellige ting man siger om uld. Jeg er begyndt at bruge andet undertøj til datteren. Mn på kolde dage eller når hun skal være meget ude, kan jeg stadig finde på at give hende en uld body på. Så her er det meget på gefüll

Okay - tror også jeg begynder at bruge de andre bodyer

Tak fordi du gad at svare 

Anmeld

24. april 2012

SukkerDronning

Er det ikke kun de måneder der slutter på r?Som septembeR, oktobeR, novembeR, decembeR, januaR, februaR

Jeg tager det ikke så bogstaveligt. Da man jo fint kan bruge uld om sommeren hvis man lyster og Kaya har ikke haft uld på hver dag i vinteren og hun har ikke været specielt syg af den grund

Anmeld

24. april 2012

Mamalou

Når Villads er i dagpleje får han stadig uld på, både body og leggins, da han kravler på jorden i haven og den er stadig kold. 

Herhjemme er ulden skiftet ud, da han ellers sveder, fordi han mosler rundt på gulvet. 

Anmeld

24. april 2012

modesty

Altså... Mærk efter på dine børn. Babyer er jo bare mennesker. Hvis baby er for varm, giv mindre tøj på, hvis baby er for kold, giv mere tøj på. Min dreng har aldrig brugt uld, da han kogte i det.

Anmeld

24. april 2012

132319

Mine børn bruger stadig uld og kommer til det et stykke tid endnu. Synes det er for koldt om morgenen til at lade være.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.