Barnedåb på restaurant etc. ?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Zelinasmor

Vi holdte på Lintrup kro for 28 mennesker. Hovedret, dessert, kaffe, småkager og sodavand.

4400,- for alt. Og det var bare lækker mad!

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

FrkAnnette

LilleChelle skriver:

Det var da lige til at overkomme  

Det synes vi også. Så hvis alle kommer skal vi af med 6.500 kr. Det betaler vi gerne for ikke at skulle løfte en finger 

Anmeld

25. april 2012

Mamalou

Vi holdte Villads' barnedåb på en Café, hvor vi fik brunch.

Vi kom af med omkring 3000 kr inkl ekstra sodavand og øl ved siden af. Vi var omkring 23 - husker ikke det præcise antal, men jeg synes det var en billig og god løsning. Vi fik Cafén for os selv og det var rigtig fint!

Vh. Louise

Anmeld

25. april 2012

foto på lærred

Hvis I kender et sted hvor I kan leje billigere lokaler (ejendomsforening eller lign) eller kan holde det privat, og så overveje at få maden bragt udefra. På den måde kan I selv købe alle drikkevare.

Vi overvejede også bruch på en cafe, men oveni prisen ville der komme drikkevare og de var ret dyre.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Anmeld

25. april 2012

tweety2060

Vi holdte på den grimme ælling ... Kan ikke lige huske prisen, men kan finde det i morgen med pris og antal....
Jeg havde heller ikke lyst til at gøre rent efterfølgende....
Og fortryder det ikke

Anmeld

25. april 2012

LilleChelle

Line - med Bobben skriver:

Hehe.. Det kan jeg virkelig godt forstå

Ja ikke  

Anmeld

25. april 2012

tweety2060

Vi holdte på den grimme ælling ... Kan ikke lige huske prisen, men kan finde det i morgen med pris og antal....
Og fortryder det ikke

Anmeld

25. april 2012

LilleChelle

foto på lærred skriver:

Hvis I kender et sted hvor I kan leje billigere lokaler (ejendomsforening eller lign) eller kan holde det privat, og så overveje at få maden bragt udefra. På den måde kan I selv købe alle drikkevare.

Vi overvejede også bruch på en cafe, men oveni prisen ville der komme drikkevare og de var ret dyre.

Camilla

www.foto-paa-laerred.dk

Vi vil holde det et sted hvor vi kan komme og spise, og gå når vi er færdige. Derfor bliver det ikke noget med at leje forsamlingshus etc. 

Anmeld

25. april 2012

foto på lærred

LilleChelle skriver:

Vi vil holde det et sted hvor vi kan komme og spise, og gå når vi er færdige. Derfor bliver det ikke noget med at leje forsamlingshus etc. 

Er det bruch I er efter? Så er det vel bare at finde 4-5 forskellige cafeer i nærområdet og så ringe og høre hvad prisen er pr. person?

Anmeld

25. april 2012

LilleChelle

tweety2060 skriver:

Og fortryder det ikke

Det var da en mulighed - det må du meget gerne finde  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.