Top liret stol. xD

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

663 visninger
7 svar
0 synes godt om
24. april 2012

MomInTheMaking

Ja, så blev der pimpet en stol. xD Hvad giver man til pigen der har råd til at købe alting selv? Noget hjemmelavet selvfølgelig, så en veninde og jeg fandt en masse lir' frem fra gemmerne og lirede denne stol til hende. Den faldt i god jord.^^

og faktisk overvejer jeg at lave én til mig selv, blot kun med udklip på og måske perler + stof, men ikke alle de andre skøre ting.

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Janni.

Speciel men ikke grim 

Anmeld

24. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Godt fundet på! Vh stine

Anmeld

25. april 2012

MomInTheMaking

Janni. skriver:

Speciel men ikke grim 

haha.. den er nok ikke en skønhed, men det var nu heller ikke det jeg gik efter. Laver kun putte-nutte ting til min datter. alle andre må lide under underlige idéer.. men heldigvis har jeg en omgangskreds med lige så meget spræl i hovedet som jeg selv, så der er endnu ikke nogen der har hadet deres gaver.

Kunne heller ikke finde på at lave sådan noget til de veninder jeg har som er til "Sort/hvid med et pift af farve". Det er de der flipper venner der får alt det skøre.

Anmeld

25. april 2012

MomInTheMaking

StineW79 skriver:

Godt fundet på! Vh stine

Tak. Den var i hvert fald virkelig sjov at lave.. Og så er hun heldigvis glad for den, den fungere som hendes natbord.

(Hun er faktisk kærester og bor sammen med ham der fik det der "phoebe" billede jeg har flashet for noget tid siden. De har et ret spøjst hjem i forvejen, så mine ting gør vidst ikke den store forskel.)

Anmeld

25. april 2012

Janni.

Mom In The Making skriver:

haha.. den er nok ikke en skønhed, men det var nu heller ikke det jeg gik efter. Laver kun putte-nutte ting til min datter. alle andre må lide under underlige idéer.. men heldigvis har jeg en omgangskreds med lige så meget spræl i hovedet som jeg selv, så der er endnu ikke nogen der har hadet deres gaver.

Kunne heller ikke finde på at lave sådan noget til de veninder jeg har som er til "Sort/hvid med et pift af farve". Det er de der flipper venner der får alt det skøre.

Altså jeg vil også tage imod den med glæde. Bare tanken om alt den tid der er brugt på den, vil gøre mig glad. Og den ville stå fremme som pynt, ikke gemt af vejen.

Derimod min kæreste vil gå i spåner hvis han fik sådan en gave. Sjovt som vi er forskellige..

Anmeld

25. april 2012

MomInTheMaking

Janni. skriver:

Altså jeg vil også tage imod den med glæde. Bare tanken om alt den tid der er brugt på den, vil gøre mig glad. Og den ville stå fremme som pynt, ikke gemt af vejen.

Derimod min kæreste vil gå i spåner hvis han fik sådan en gave. Sjovt som vi er forskellige..

hehe.. hvor er du sød. Jah, man siger jo modsætninger tiltrækkes.

Anmeld

25. april 2012

Janni.

Mom In The Making skriver:

hehe.. hvor er du sød. Jah, man siger jo modsætninger tiltrækkes.

Tjaaeh for mig er det tanken bag gaven der tæller mest.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.