Bade baby

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

24. april 2012

Mor til Ella

Kellie skriver:

De første par måneder hver 3. dag og nu er det som regel hver 2. dag og han er 8 mdr. Synes bestemt han trænger til det. Sørger bare for at der kommer babyolie i vandet så huden ikke bliver for tør.

Okay.... baby olie er ok?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

twinny

1 gang om ugen...

Nu er de 7 måneder..... og kommer stadigvæk i bad en gang om ugen.... Bliver self vasket oppe og nede hver dag...

Anmeld

24. april 2012

modesty

1 gang om ugen.

Anmeld

24. april 2012

tithi

Jeg bader min søn på 8 uger 1 gang om ugen, tilgengæld etagevasker jeg ham dagligt : under armene, under dobbelthagerne, i ansigtet, hænder og fødder

Anmeld

24. april 2012

lycly

Da min datter var den alder, badede vi hende oftest kun 1 gang om ugen. Mest fordi hun i lang tid slet ikke brød sig om det. Hvis hun havde elsket det, var det nok blevet til flere gange om ugen Når hun i perioder gylpede meget kom hun lidt oftere i bad.

Anmeld

25. april 2012

Annette A

Lollo1987 skriver:

Okay.... baby olie er ok?

Ja bruger både noget der hedder babybad og babyolie fra Netto. Som baby fik han kun olie, nu kombinerer jeg dem begge og hvis hans hud virker lidt tør, smører jeg ham lidt ind i olien, mens han sidder i badet. Men kommer begge ting i vandet.

Anmeld

25. april 2012

Holbæktrunten

1 gang om ugen som minimum... nogen gange oftere, men mest fordi han æææææælsker at komme i bad 

Anmeld

25. april 2012

Mor til Ella

Tak for svar alle sammen

Holder mig til en gang om ugen...... ca

Hun ELSKER at være i bad

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.