Få varer hjem fra USA

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.652 visninger
8 svar
0 synes godt om
24. april 2012

2børn2

Er der nogen herinde der bestiller varer i USA??

Har I hørt om www.Creaclip.com??

Syntes det er genialt!!

MEn kan ikke finde det i Danmark.. måske andre kan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

Mette.

2børn2 skriver:

Er der nogen herinde der bestiller varer i USA??

Har I hørt om www.Creaclip.com??

Syntes det er genialt!!

MEn kan ikke finde det i Danmark.. måske andre kan?

De fleste steder kan du ikke bestille varer til Danmark, fordi der så kommer moms og afgift på - da det er uden for EU.

Hvis de sender til Danmark, skal du være opmræksom på at de netop kan stoppe din pakke i tolden og dette kan blive ret så dyrt.

udover det er der ikke nogen problemer i det. Jeg har selv bestilt stof af og til.

Anmeld

24. april 2012

2børn2

Mette. skriver:

De fleste steder kan du ikke bestille varer til Danmark, fordi der så kommer moms og afgift på - da det er uden for EU.

Hvis de sender til Danmark, skal du være opmræksom på at de netop kan stoppe din pakke i tolden og dette kan blive ret så dyrt.

udover det er der ikke nogen problemer i det. Jeg har selv bestilt stof af og til.

Ja ved jeg.. tænkte også bare hvis der var nogle "hobby-firmaer" herinde der måske jævnligt fik hjem fra USA, så kunne man måske få noget med...

Eller nogen der ved hvor man ellers kan købe dette creaclip eller evt noget der ligner...

Anmeld

24. april 2012

Roselil

Profilbillede for Roselil

Hvis firmaet ikke leverer til Dk så kan man "købe" en adresse i USA som de kan sende til, de sender så pakken videre mod et gebyr. Min mand har gjort det med et par sko som ikke kan købes i europa, det gik fint

Kan ikke huske hvad de hed, men søg og du skal finde

Anmeld

24. april 2012

Pernilleh

Profilbillede for Pernilleh

Du kan få den i Tyskland,så ingen told

Og nu er jeg da også nødt til at skal have en,de ser vildt smarte ud

http://creaclip.de/

Anmeld

25. april 2012

2børn2

Pernilleh skriver:

Du kan få den i Tyskland,så ingen told

Og nu er jeg da også nødt til at skal have en,de ser vildt smarte ud

http://creaclip.de/

Ja jeg fandt den også i går...

Og ja den er smart.. prøvede at klippe min pige i går uden den, og det var altså ikke lige til... så håber det virker...

Anmeld

28. august 2012

shopusa.com

Hej, såfremt varer alligevel købes i USA er det gratis at få sin egen postadresse i USA hos ShopUSA.com 

Her kan du også altid beregne den samlede pris fragt pris inkl. told og moms og dermed sammenligne priser ved at købe varer uden for usa. 

Hilsen Michael fra ShopUSA.com 

Anmeld

28. august 2012

Princesspigen

Roselil skriver:

Hvis firmaet ikke leverer til Dk så kan man "købe" en adresse i USA som de kan sende til, de sender så pakken videre mod et gebyr. Min mand har gjort det med et par sko som ikke kan købes i europa, det gik fint

Kan ikke huske hvad de hed, men søg og du skal finde

dette er ikke min debat men jeg tillader mig at stille dig et spørgsmål alligevel..

har selv overvejet at bestille et par sko hjem fra usa til kæresten, har ikke kunne finde de sko i den farve ande steder..

men ved at købe en adrasse som du siger, risikerer man så ikke moms og told og alle de der problemer så eller ?

Anmeld

11. august 2014

Charlotte vig

De kan købes nu i danmark også. til en ok pris

http://inter-import.dk/prestashop/home/101-crea-clip.html

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.