Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Ih hvor er det spændende...
Ih hvor er det spændende...
Helt vildt
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Stort tillykke med det - hvor er det spændende! for, at det endelig er din tur til at få besøg af storken! (:
Becks skriver: For jeg skal insemineres på torsdag kl 13:45 og have akupunktur bagefter Slimhinden var perfekt, venstre æggestok indeholdt 1 æg på 12 mm som ikke var stort nok - Og højre æggestok indeholdt 2 æg på hhv. 18 og 20 mm Skal tage ÆL-sprøjten i aften når jeg kommer hjem fra job
For jeg skal insemineres på torsdag kl 13:45 og have akupunktur bagefter
Slimhinden var perfekt, venstre æggestok indeholdt 1 æg på 12 mm som ikke var stort nok - Og højre æggestok indeholdt 2 æg på hhv. 18 og 20 mm
Skal tage ÆL-sprøjten i aften når jeg kommer hjem fra job
ej hvor er det bare stort!!!
held og lykke sødeste!!!!!
M (: skriver: Stort tillykke med det - hvor er det spændende! for, at det endelig er din tur til at få besøg af storken! (:
Helt vildt spændende
1000 tak
ønskebarn74 skriver: ej hvor er det bare stort!!! held og lykke sødeste!!!!!
Tak skønne
Og hvad skuer mit øje, du ruger på 2 æg
Becks skriver: Tak skønne Og hvad skuer mit øje, du ruger på 2 æg
Jep... 2 smukke æg..... Ligger billeder ind af dem, når jeg lige fatter hvordan jeg gør det fra min tlf... Så nu skal de bare blive i maven og blive til baby el. babyer...
ønskebarn74 skriver: Jep... 2 smukke æg..... Ligger billeder ind af dem, når jeg lige fatter hvordan jeg gør det fra min tlf... Så nu skal de bare blive i maven og blive til baby el. babyer...
Ihhh hvor er det spændende søde.. Håber virkelig for jer den er der.. Hvornår har du testdag?
Jeg skal teste den 10-11 stykker..
Becks skriver: Ihhh hvor er det spændende søde.. Håber virkelig for jer den er der.. Hvornår har du testdag? Jeg skal teste den 10-11 stykker..
BP er d. 10.5... Så vi følges da god ad...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128