Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Som overskriften lyder, står jeg og mangler en Uv dragt til min datter"... Næsten alt har interesse, er dog ikke glad for hello kitty, men er ellers meget åben
I må meget gerne vedhæfte billede, når I responderer.
På forhånd tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Slet ingen ?
Mangler stadig...
Rsa skriver: Som overskriften lyder, står jeg og mangler en Uv dragt til min datter"... Næsten alt har interesse, er dog ikke glad for hello kitty, men er ellers meget åben I må meget gerne vedhæfte billede, når I responderer. På forhånd tak
Hej jeg har en fra Katvig, super stand hvis det er
Lunae skriver: Jeg vil bare lige fortælle at jeg forleden købte en Hummel uv dragt til min datter. Købte den i City vest i aarhus til 125 kr. Der er tilbud flere steder nu
Jeg vil bare lige fortælle at jeg forleden købte en Hummel uv dragt til min datter. Købte den i City vest i aarhus til 125 kr. Der er tilbud flere steder nu
Hageværet rundt og kigge, synes bare ikke de var sat særlig meget ned...
myr81 skriver: Hej jeg har en fra Katvig, super stand hvis det er
Har du evt. Et billede og hvad tænker du af pris?
Rsa skriver: Har du evt. Et billede og hvad tænker du af pris?
Jo jeg kan sende dig et billede imorgen, den ligger på hendes værelse hvor hun sover nu
myr81 skriver: Jo jeg kan sende dig et billede imorgen, den ligger på hendes værelse hvor hun sover nu
pris? se hvad du synes imorgen, så tager vi den derfra
myr81 skriver: pris? se hvad du synes imorgen, så tager vi den derfra
HeltHelst fint ser på den imorgen
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128