Leneur skriver:
Min pige er nu blevet så stor at hun gerne vil sidde på potte og tisse. Smider selv bukser og ble og sætter sig på potten og tisser flere gange om dagen. Mit spørgsmål er så hvornår hun kan smide bleen og gå rundt uden. Ved jo godt at der vil ske lidt uheld og jeg vil heller ikke presse hende da det er ganske nyt (lørdag) endnu men hun er så glad og stolt hver gang. Hun er 2 år og 8 mdr.
Jeg synes bare I skal prøve. Vores drenge har været 2 år og 8-9 måneder da de smed bleen, både til dag og nat. Hverken af dem har været særlig meget for at sidde på potte, så den har vi aldrig brugt. De sidder på toilettet ligesom vi. Vi har bare fået dem på toilettet i nogle dage, mens de har gået med buskeble. Så fjernede vi bleen efter nogle dage, hvor de havde nogle små uheld her og der, men derefter gik det godt og de har været fri for uheld. Man skal bare huske at få dem på toilet inden de går ud at lege, inden man skal ud at køre osv. De første par uger havde de ble på om natten, men efter kort tid begyndt vi at tage dem op at tisse inden vi gik i seng og så fandt vi ud af at bleen var tør om morgenen. Sengen har været våd en enkelt gang.
Jeg tror bare man bliver nødt til at prøve... lige pludselig, så er den der.
Held og lykke med det 
Anmeld