Køb af bolig?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

291 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Vi overvejer rigtig meget at flytte pga. arbejde og uddannelse og vi har fundet en rigtig dejlig andelslejlighed, men hvad gør man? Jeg har overhovedet ikke forstand på det med at købe, da vi altid har boet i en boligforening og det er jo en del nemmere

Skal man låne pengene af banken, eller? Ja, jeg har faktisk brug for en masse information. Har droppet google da jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte eller slutte  

Hjælp mig 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

24. april 2012

smlmea

Ja du skal have en tid i banken,som det aller første,da det er der i skal låne pengene,der ud over skal i kigge rigtig godt i forenings lån,rigtig mange foreninger har meget dårlige lån,og heller ikke afsat nok penge til renovering og vedligholdelse,så pludselig står man med en rigtig høj husleje,fordi foreningen er nød til at optage dyre og dårlige lån.

Anmeld

24. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Vi overvejer rigtig meget at flytte pga. arbejde og uddannelse og vi har fundet en rigtig dejlig andelslejlighed, men hvad gør man? Jeg har overhovedet ikke forstand på det med at købe, da vi altid har boet i en boligforening og det er jo en del nemmere

Skal man låne pengene af banken, eller? Ja, jeg har faktisk brug for en masse information. Har droppet google da jeg slet ikke ved hvor jeg skal starte eller slutte  

Hjælp mig 

jeg mener at det bedre kan betale sig at få lånet hos realkredit. (ikke sikker, overhovedet)

Undersøg de forskellige banker og se hvor det bedst kan betale sig. Den bank du har er ikke nødvendigvis den bedste.

Anmeld

24. april 2012

smlmea

Man kan ikke låne til adelsboliger hos en kreditforening,der skal man i banken.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.