Lagkage til 1årig. ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

818 visninger
4 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Mus84

Caroline fylder snart 1 år, og vil rigtig gerne lave en lille lagkage som kun er til hende som hun kan få lov til selv at guffe i sig

Har i nogle foreslag opskrifter osv, så kom gerne med dem?  Fordi jeg tænker bare at hvis jeg laver en alm lagkage til hende er der jo meget sukker i.... Også hvis i har nogle foreslag til noget overtræk til kagen? fordi glasur og marzipan er jo virkelig meget sukker i!.. Men ville gerne have den lyserød!  så måske ikke det gør så meget med lidt glasur? eller kan man lave noget uden al det sukker?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Mother-love

Jeg følger lige med da isabella også snart bliver 1 år og vil nemlig også gerne lave en lille kage til hende.

Anmeld

23. april 2012

Tvillingemor80

du kan overtrække med flødeskum (uden sukker) med lidt rød frugtfarve i

Anmeld

23. april 2012

Mus84

Tvillingemor90 skriver:

du kan overtrække med flødeskum (uden sukker) med lidt rød frugtfarve i

Ja det lyder da som en meget god ide, selvom det dog så bliver meget flødeskum  Men du skriver uden sukker, jeg plejer da bare at lave flødeskum ud af alm fløde?

Anmeld

24. april 2012

Tvillingemor80

Mus84 skriver:

Ja det lyder da som en meget god ide, selvom det dog så bliver meget flødeskum  Men du skriver uden sukker, jeg plejer da bare at lave flødeskum ud af alm fløde?

Når men det var mere fordi der er mange der putter sukker i når de pisker hvis du bare putter et tyndt lag på tror jeg ikke det bliver så slemt med fløden.. så kan du jo putte lidt hjemmelavet kagecreme i midten og noget frugt du ved hun kan lide

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.