Hjælp til rette påklædning om natten nyfødt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

10.247 visninger
13 svar
0 synes godt om
23. april 2012

christinak

Idag havde jeg givet vores søn en kort ærmet body + en nat dragt med fusser i og så stilt ham i soveværelset med dyne over. Vores soveværelse ligger på 1 sal og bliver hurtigt varmt 21-22 grader og da jeg tog ham op havde han svedt midt på ryggen gennem tøjet og ned på madrassen. Nu er jeg selvfølgelig bange for at det sker igen i nat da soveværelset stadig er varmt selvom vi lufter ud, hvad har i af gode råd, synes jeg tjekker ham meget ofte med krops temperatur da jeg har læst de absolut ikke må svede og have det for varmt.

Tjekkede forresten bleen om det kom ikke derfra. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Rikke, Liam & Linus

christinak skriver:

Idag havde jeg givet vores søn en kort ærmet body + en nat dragt med fusser i og så stilt ham i soveværelset med dyne over. Vores soveværelse ligger på 1 sal og bliver hurtigt varmt 21-22 grader og da jeg tog ham op havde han svedt midt på ryggen gennem tøjet og ned på madrassen. Nu er jeg selvfølgelig bange for at det sker igen i nat da soveværelset stadig er varmt selvom vi lufter ud, hvad har i af gode råd, synes jeg tjekker ham meget ofte med krops temperatur da jeg har læst de absolut ikke må svede og have det for varmt.

Sikke en masse tøj. 

Jeg ville nøjes med en natdragt med fusser eller et par bomuldssokker, dyne på. Og så skru lige ned for varmen til 18-19 grader. 

Anmeld

23. april 2012

MorEllen

Jeg ville kun givet natdragt med fusser, uden body under...vores datter sov i liften de første måneder, og da fik hun faktisk bare et teppe over sig, da det hurtig blev varmt nede i liften..

Anmeld

23. april 2012

Mivsen

christinak skriver:

Hey

Det kan også være svært.. Men ville klart nøjes med en natdragt med fødder, det bruger vi. Men vi hopper snart i kort ærmet body og strømper, for Fredebass har det også altid varmt.

Anmeld

23. april 2012

christinak

Rikke&Liam skriver:

Sikke en masse tøj. 

Jeg ville nøjes med en natdragt med fusser eller et par bomuldssokker, dyne på. Og så skru lige ned for varmen til 18-19 grader. 

Okay vil nøjes med natdragten så.Problemet er at vi ikke kan skrue ned for varmen det er solen der varmer rummene op fordi vi har skrå vinduer

Anmeld

23. april 2012

dola

christinak skriver:

Tja vores dreng sover for det meste bare med ble og en Body evt strømper hvis det er koldt i soveværelset.. og han er dejlig tilpas varm... Vi har ikke så mange natdragter han kan passe endnu..

Anmeld

23. april 2012

christinak

MyLille skriver:

Jeg ville kun givet natdragt med fusser, uden body under...vores datter sov i liften de første måneder, og da fik hun faktisk bare et teppe over sig, da det hurtig blev varmt nede i liften..

Men kan jeg stadig putte dyne på også eller?

Anmeld

23. april 2012

christinak

Mivsen skriver:

Hey

Det kan også være svært.. Men ville klart nøjes med en natdragt med fødder, det bruger vi. Men vi hopper snart i kort ærmet body og strømper, for Fredebass har det også altid varmt.

Vil prøve bare at give ham nat dragt på så med dynen og så mærke efter ved næste amning er lidt bange for at han får det for varmt igen uden jeg opdager det

Anmeld

23. april 2012

MorEllen

christinak skriver:

Men kan jeg stadig putte dyne på også eller?

Ja, du kan jo starte med at give dyne på, som du plejer, også evt skifte om til et tæppe hvis han stadig er meget varm..
Sov godt

Anmeld

23. april 2012

Maja88

en natdragt med fusser hvis han sparker dynen væk...

ellers bare en langarmet body og et par strømper

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.