Jeg fælder helt vildt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

5.984 visninger
53 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Jamen hvad fanden sker der????? Det snart lige før jeg tror jeg mister alt mit hår!

Når jeg reder mit hår, er det som om ALT mit hår bare falder af. HVORFOR?! Jeg kan ikke forstå det. Har aldrig nogensinde i mit liv fældet så meget. Det er ikke bare en, to, tre hår vi snakker om. Det er store totter hår! Jeg er virkelig bange for at miste alt mit hår!

Når jeg står i badet og vil have alt det løse hår ud, så tør jeg til sidst ikke "rive" flere ud (i ved man tager fat om håret og ligesom hiver i det)... Det er virkelig voldsomt.

Efter et bad ser min vand-sluger ud som noget der trænger voldsomt til at blive barberet! Amen....

Nogen der har nogle gode råd, eller ved hvorfor jeg pludselig taber alt mit hår?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Isabella_mor

det er MEGET normalt når man har født  

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

isabellamor skriver:

det er MEGET normalt når man har født  

Seriøst?! Er du sikker? For det er altså virkelig virkelig VIRKELIG voldsomt!  Ville have lagt billede ind, men kan ikke finde den der ledning til at overføre billeder med..

Anmeld

23. april 2012

B&J

jeg havde hår ned til numsen og meget tykt hår ja da jeg fødte måtte jeg kotte mit hår fordi der var hår over at og og blev vildt tøn i toppen

det gør meget ondt.. men evt snak med din læge for måske kan nogle vitaminer hjælpe på det

Anmeld

23. april 2012

Valle81

Det gør du fordi du har født

jeg har også fældet som en sindsyg, og troede aldrig det ville stoppe da det varede i flere måneder

Du kan ikke gøre fra eller til

Anmeld

23. april 2012

vitapigen

Ja det gjorde jeg også 2-3 mdr efter fødsel.... Tror det stod på i 2 mdr og havde heldigvis lidt hår tilbage efter det 

Men fandt senere ud af at det er meget normalt efter en fødsel

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

B&J skriver:

jeg havde hår ned til numsen og meget tykt hår ja da jeg fødte måtte jeg kotte mit hår fordi der var hår over at og og blev vildt tøn i toppen

det gør meget ondt.. men evt snak med din læge for måske kan nogle vitaminer hjælpe på det

Jeg vil ikke klippe mit hår  

Ja, kunne godt være jeg liiige skulle en tur til lægen så.. Mit stakkels hår

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Valle81 skriver:

Det gør du fordi du har født

jeg har også fældet som en sindsyg, og troede aldrig det ville stoppe da det varede i flere måneder

Du kan ikke gøre fra eller til

Jamen det kom ikke lige med det samme jeg havde født... Først... ja, det har nok varet 1 mdrs tid nu

Anmeld

23. april 2012

Nattøs

Måske du skal prøve at skifte hår shampoo 

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

vitapigen skriver:

Ja det gjorde jeg også 2-3 mdr efter fødsel.... Tror det stod på i 2 mdr og havde heldigvis lidt hår tilbage efter det 

Men fandt senere ud af at det er meget normalt efter en fødsel

Så må det gerne stoppe NU! Inden jeg mister det hele...

Men jeg har jo ikke lige født, det er 3 mdr siden efterhånden? Og det er først begyndt for 1 mdrs tid siden

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.