bad? to et halvt år

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

869 visninger
10 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Christina :-)

hej jeg ville lige høre om jers to  et havlt år komme ri bad vær dag eeller hvordan?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

BetonSlotsPrinsesserne

E&C! skriver:

hej jeg ville lige høre om jers to  et havlt år komme ri bad vær dag eeller hvordan?

Min er ikk helt hver dag, hun får mest selv lov til at vælge. Og nogle gange SKAL hun bare i bad..

Anmeld

23. april 2012

LouiseVous skriver:

Min er ikk helt hver dag, hun får mest selv lov til at vælge. Og nogle gange SKAL hun bare i bad..

min søn er i bad vær 2 dag men er kommet i trvil om jeg skal putte ham i bad vær dag nu

Anmeld

23. april 2012

B&J

dog er daniel jo ikke så gammel inu men daniel kommer i bad hver anden dag og nogle gange hver dag det er forskelligt...

Anmeld

23. april 2012

B&J skriver:

dog er daniel jo ikke så gammel inu men daniel kommer i bad hver anden dag og nogle gange hver dag det er forskelligt...

elias er også vær 2 dag det er han det fast men er kommet i trvil når han er så gammel som han er nu om han skal vær dag ? om det godt for hans hud over hovdet vær dag

Anmeld

23. april 2012

trunte89

E&C! skriver:

min søn er i bad vær 2 dag men er kommet i trvil om jeg skal putte ham i bad vær dag nu

Synes hver 2. Dag lyder fint!
Sådan er det som regel herhjemme. Dog her om sommeren hvor de er meget ude osv er dt nogle gange hver dag. Men så er det bare lige et hurtigt bad.

Anmeld

23. april 2012

B&J

E&C! skriver:

elias er også vær 2 dag det er han det fast men er kommet i trvil når han er så gammel som han er nu om han skal vær dag ? om det godt for hans hud over hovdet vær dag

hvis du bare ikke vasker hår hverdag så tror jeg sagtens du kan hvis det er han vil

Anmeld

23. april 2012

B&J skriver:

hvis du bare ikke vasker hår hverdag så tror jeg sagtens du kan hvis det er han vil

han elsker bad så han vil ik sige nej

Anmeld

23. april 2012

B&J

han elsker bad så han vil ik sige nej

ihhihihihi såååå sødt så kan du sagtens især når han elsker det

Anmeld

23. april 2012

Laulund87

Det er meget forskelligt hvor tit min datter kommer i bad. Jeg vurderer bare hver dag om hun trænger.. Vil helst ikke have hende i bad hver dag hvis hun kan undvære, for hun er meget tør på ben og arme.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.