Yes... er så glad

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

544 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Sujan

Har haft problemer med amning fra start pga. Svamp på brysterne..og var i sidste uge ved at.stoppe med at amme, for synes det var så hårdt.

Men men... I 2 dage har det ikke gjort ondt
Det er sådan en sejr.. det er nu blevet hyggeligt at amme

Jeg har også brugt suttebrikker fordi hun bare ikke kunne få fat og gjorde så ondt. Så de har virkelig hjulpet de suttebrikker og har troet jeg skulle bruge dem hele tiden. Men her for lidt siden var lillepigen sulten og fik pakket brystet frem. Skulle så lige læne mig fren efter suttebrikken og så sad hun bare fast

SÅÅÅ jeg har lige ammet mit barn, UDEN smerte og UDEN suttebrik.
Er så glad at jeg kunne tude. Var så sikker på jeg var nødt til at.droppe amningen. Men nu er der lys forude

Selvom det går tilbage igen, så ved jeg da det er muligt.. det betyder bare så meget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Camilla Jensen

Ej, tillykke. Det er dejligt at din amning er oppe at køre igen  Ja jeg må desværre stoppe med at amme om dagen da jeg desværre ikke har mælk nok til den bette. Så hun får MME om dagen og om natten får hun bryst. Jeg har dog ikke døjet med svamp men jeg har døjet med ømhed. Hun har suttet så meget at mine brystvorter er blevet hudløse, så herhjemme bruger jeg stadig suttebrikken 

Endnu engang godt gået med amningen. Man kan nemt opgive når det ikke kører som man gerne vil have det til. 

Anmeld

23. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Dejligt når man bare ka nyde det ! Vh stine

Anmeld

23. april 2012

Sujan

Camilla Jensen skriver:

Ej, tillykke. Det er dejligt at din amning er oppe at køre igen  Ja jeg må desværre stoppe med at amme om dagen da jeg desværre ikke har mælk nok til den bette. Så hun får MME om dagen og om natten får hun bryst. Jeg har dog ikke døjet med svamp men jeg har døjet med ømhed. Hun har suttet så meget at mine brystvorter er blevet hudløse, så herhjemme bruger jeg stadig suttebrikken 

Endnu engang godt gået med amningen. Man kan nemt opgive når det ikke kører som man gerne vil have det til. 

Ja det er da æv du ikke har,mælk nok.

Troede heller ikke jeg skulle af med suttebrikken.. men er nu gået godt indtil videre... Hun har dog suget lidt forkert så har et sugemærke ved siden af vorten.. men pyt. Går,da i den rigtige retning.. og sørger for at have suttebrikkerne i nærheden.. just in case

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.