Kan man tillade sig

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

312 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Hej.jeg sidder og venter på at en fra dba kontakter mig personen er intresseret i noget jeg sælger det eneste vedkommende spurte om var om han måtte komme efter 17 idag.jeg skrev i formiddag at han skulle sende en sms så vi kan aftale nærmer.jeg har ikke hørt fra ham og kan gå ind på hans profil der står et nr. kan man tillade sig at skrive til ham? jeg skal nemlig med en bus hen til det sted hvor det er opbevaret så vil jo gerne vide om personen kommer eller ikke. skal med bus 16.10 så der er lidt stress her.hvad synes i 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

KittyCatta

Hvorfor skulle du ikke kunne tillade dig det?

Anmeld

23. april 2012

mpr

Anonym skriver:

Hej.jeg sidder og venter på at en fra dba kontakter mig personen er intresseret i noget jeg sælger det eneste vedkommende spurte om var om han måtte komme efter 17 idag.jeg skrev i formiddag at han skulle sende en sms så vi kan aftale nærmer.jeg har ikke hørt fra ham og kan gå ind på hans profil der står et nr. kan man tillade sig at skrive til ham? jeg skal nemlig med en bus hen til det sted hvor det er opbevaret så vil jo gerne vide om personen kommer eller ikke. skal med bus 16.10 så der er lidt stress her.hvad synes i 

Sagtens Har selv været helt inde og slå en person op på krak fordi personen ikke svarede inde på Dba Det var måske lige over grænsen men når de har et nummer til at ligge på Dba så syntes jeg helt sikkert du kan gøre det

Anmeld

23. april 2012

Isaac's mor

Du kan da bar skrive, tror ikk han vil føle sig generet af det ^^

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.