Danmarks største stemme!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

915 visninger
16 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Skriver lige som anonym, vil ikke ud med hvem jeg er

Men jeg har prøvet at melde mig til det der Voice der.. Og nu har de lige ringet! Damn, jeg ryster overhele kroppen, de spørger nu om jeg har lyst til at komme til casting i København i næste uge!!! Mandag, tirsdag eller onsdag. 

Pyh ha, meget der lige skal ordnes med børnepasning og det, hvis jeg skal afsted. Har endnu ikke besluttet mig, men har 2 dage endnu til det. 

Men måtte bare ud med det
ER DET IKKE FEDT!? 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

L&V

Anonym skriver:

Skriver lige som anonym, vil ikke ud med hvem jeg er

Men jeg har prøvet at melde mig til det der Voice der.. Og nu har de lige ringet! Damn, jeg ryster overhele kroppen, de spørger nu om jeg har lyst til at komme til casting i København i næste uge!!! Mandag, tirsdag eller onsdag. 

Pyh ha, meget der lige skal ordnes med børnepasning og det, hvis jeg skal afsted. Har endnu ikke besluttet mig, men har 2 dage endnu til det. 

Men måtte bare ud med det
ER DET IKKE FEDT!? 

Ih hvor fedt, jeg vil da glæde mig til at følge dig når jeg engang får en update med hvem du er

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Hvor er det SNYD!  Vil så gerne være med... Jeg har bare SLET ikke modet til det...

Glæder mig til at se hvem du er! Og held og lykke hvis du kommer længere og vælger at være med selvfølgelig

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hvor er det SNYD!  Vil så gerne være med... Jeg har bare SLET ikke modet til det...

Glæder mig til at se hvem du er! Og held og lykke hvis du kommer længere og vælger at være med selvfølgelig

Hvis du er god synes jeg bare du skal gøre det

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Hvis du er god synes jeg bare du skal gøre det

God og god... Det er nok mere selvtilliden der ikke helt er i top. Jeg tør simpelthent ikke

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

God og god... Det er nok mere selvtilliden der ikke helt er i top. Jeg tør simpelthent ikke

Håber din selvtillid bliver bedre så du kan få taget nogle chancer

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Håber din selvtillid bliver bedre så du kan få taget nogle chancer

Hehe, håber jeg også! EJ... HVEM ER DU

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

rikkeregnbue skriver:

Hehe, håber jeg også! EJ... HVEM ER DU

Anmeld

23. april 2012

Rikke _ Mor til Ida <3

Anonym skriver:

Fortæl, fortæl!  Hvis du fortæller... så melder jeg mig til! Hahaha, ej! Er virkelig nysgerrig. Afslører du på et tidspunkt hvem du er?

Anmeld

23. april 2012

Nettemor

Gør det!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.