ritualer efter dp el. vs..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

458 visninger
5 svar
0 synes godt om
23. april 2012

MelikkazMoar

hej piger.,.

vil enlig bare høre om i har nogle ritualer med jeres små når i har hentet dem i vs eller dp?

noget bestemt i gør hver dag eller ?

er selv begyndt at sætte mig med melikka et kvarters tid når vi kommer hjem, bare og hygger og leger

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Maja_4000

Nu er Caroline lidt ældre (16 måneder) .. Hvis hun selv drejer af på vej hjem , går vi på legepladsen Ellers går vi bare hjem og så sidder vi og slapper af med tegnefilm og lidt frugt .. Og så hjælper hun med aftensmaden bagefter ..

Anmeld

23. april 2012

Jonatansmor

MelikkazMoar skriver:

hej piger.,.

vil enlig bare høre om i har nogle ritualer med jeres små når i har hentet dem i vs eller dp?

noget bestemt i gør hver dag eller ?

er selv begyndt at sætte mig med melikka et kvarters tid når vi kommer hjem, bare og hygger og leger

Her sidder vi også lige en halv til en hel times tid. Enten ser vi fjernsyn, vi kan læse lidt eller sidde og kigge lidt ud af vinduerne og snakke fugle, blomster og busser. Han er fuldstændigt kvæstet efter en god dag oppe i dagplejen, så vi tager det hele med ro..

Så går jeg eller far igang med aftensmad, ved en 16.30/17.00 tiden alt efter hvor træt han er, der hjælper han til hvis han vil. Oftest går han nedenunder og ser hvad mormor og de 2 katte laver

Anmeld

23. april 2012

Pigerne

Havde vi tiden, ville jeg også tage omkring legepladsen eller lege lidt. Men da vi først er hjemme kl. 17:15-17:30, skal der laves aftensmad, og pigerne stener lidt til tegnefilm.

Anmeld

23. april 2012

MelikkazMoar

Maja_4000 skriver:

Nu er Caroline lidt ældre (16 måneder) .. Hvis hun selv drejer af på vej hjem , går vi på legepladsen Ellers går vi bare hjem og så sidder vi og slapper af med tegnefilm og lidt frugt .. Og så hjælper hun med aftensmaden bagefter ..

dejligt.. ja det er nu nok lidt nemmere jo ældre de bliver.. melikka er jo 11 mdr. men først lige startet rigtigt

Anmeld

23. april 2012

Janni.

Her sover han ofte når vi henter ham, så vi starter med en ren ble, en halv bolle, og så hygger vi med leg på gulvet. Enten på kontoret, i stuen eller på hans værelse, det bestemmer han selv. 

Når den ene af os laver aftensmad, giver den anden ham et bad. Silas kommer i bad hver anden dag. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.