føler mig som en dum mor :'(

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

602 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Ja i nat besluttede min datter (17mdr) at være halvvågen fra lidt i 04 til 06,  hun ynkede helt vildt, og blev ved med at kravle helt op på mig.. Efter en times tid blev jeg irriteret på hende, og sagde hun skulle ligge sig ned.. Det hjalp jo self ikke... Senere hen efter jeg havde afleveret hende i dagplejen, har jeg sådan tænkt og tænkt på hvorfor hun pludselig gjorde sådan. Er kommet frem til at det måske ku ha skyldtes et maridt Og så har jeg bare hele tiden lagt hende ned, i stedet for at lige tage hende op til mig og få hende til at slappe helt af... 

Hun græd ikke, hun klynkede bare af og til, så det var ikke fordi hun græd... Men jeg blev bare så irriteret fordi hun ikke bare kunne slappe af og sove videre.... 

Stakkels hende

Tænk hvis hun har drømt noget forfærdeligt, og bare havde behov for at ligge på mig og sove... 

Ja ved ikke hvor jeg vil hen med indlægget, vil bare ud med det.... 

Så når hun bliver hentet i dagplejen idag, vil jeg hygge ekstra meget om hende... 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster

Ej sødeste dog, selvfølgelig er du ikke en dum mor

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Ej sødeste dog, selvfølgelig er du ikke en dum mor

Det føler jeg bare når jeg blev ved med at ligge hende ned 

Jeg har bare ekstra brug for søvn pt, fordi jeg har termin på fredag, så jeg bliver så nemt irriteret, og det går bare ud over hende

Anmeld

23. april 2012

Isaac's mor

Nuurh, hun skal nok klare den.. Ikk vær så hård ved dig selv, du er ikke en dum mor!

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Sophie.Hammershøy skriver:

Nuurh, hun skal nok klare den.. Ikk vær så hård ved dig selv, du er ikke en dum mor!

syntes bare jeg handlede forkert Men så det slet ikke da jeg var i situationen

Anmeld

23. april 2012

Problembarnet

Profilbillede for Problembarnet
Min store skattepige skal være storesøster
Anonym skriver:

Det føler jeg bare når jeg blev ved med at ligge hende ned 

Jeg har bare ekstra brug for søvn pt, fordi jeg har termin på fredag, så jeg bliver så nemt irriteret, og det går bare ud over hende

Ej hvor spændende med din termin

Kan skam godt følge dig, meeen, mon ikke vi alle har nogle dage der er værre end andre og snerre af dem vi holder af?

Som du selv skriver, hyg om hende når hun kommer hjem

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Problembarnet skriver:

Ej hvor spændende med din termin

Kan skam godt følge dig, meeen, mon ikke vi alle har nogle dage der er værre end andre og snerre af dem vi holder af?

Som du selv skriver, hyg om hende når hun kommer hjem

jo de dage kan vi alle ha... Men syntes bare det er synd det går ud over hende, hun kan jo ikke gøre for det

Ja der skal hygges rigtig godt om hende... Hun skal jo ikke tro hendes mor ikke elsker hende

Anmeld

23. april 2012

GønskE

Der var helt sikkert også en grund til hun gjorde det, hvis hun aldrig gør det og nok bare havde brug for tryghed. Men du handlede i søvnløshed, og så sker de situationer og ja kunne forestille mig, at man havde en grim smag i munden, men det hvad der sker  Pyt med det, lad noget hyggeligT med hende når du henter hende, ha en kiks med hun kan få på vejen hjem eller noget, så du for din samvittighed har gjort det godt igen vi fejler alle, og hun var selv træt, så hun husker det ikke

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

GønskE skriver:

Der var helt sikkert også en grund til hun gjorde det, hvis hun aldrig gør det og nok bare havde brug for tryghed. Men du handlede i søvnløshed, og så sker de situationer og ja kunne forestille mig, at man havde en grim smag i munden, men det hvad der sker  Pyt med det, lad noget hyggeligT med hende når du henter hende, ha en kiks med hun kan få på vejen hjem eller noget, så du for din samvittighed har gjort det godt igen vi fejler alle, og hun var selv træt, så hun husker det ikke

Det har du så evig ret i ... Men den grimme smag i munden er bare ikke rar 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.