Jeg og min kæreste har haft min. 5 år mens vores ældste barn var lille, hvor vi ikke boede sammen, men sås i weekenderne. Idag bor vi sammen igen og har fået barn nr. 2 og nu fungerer vores forhold perfekt. Men der var mange ting der skulle falde på plads i de unge år og det med at have fået et barn var hårdt for forholdet dengang, da han ikke var parat til det. Men nu er han klar til det hele og vi har ikke fået ødelagt noget, tværtimod fået et langt stærkere forhold og første barn har jo hele tiden set sin far og har på den måde haft mere gavn af ham i de perioder vi ikke boede sammen, da hans forældre jeo heller ikke gik og skændtes mv.
Men det er jo svært at gisne om hvordan det virker for andre, blot kan jeg sige at der nok ikke havde været en anden måde for os, men derfor har det da været hårdt og jeg har da ikke altid været glad for det.
Men siden du gør dig tanker om det må det jo være noget du mener kunne være en fordel for Jer og du ønsker jo ikke at forholdet helt skal ophøre. Så kan det da være bedre end at det hele bliver helt ødelagt for Jer måske. 
Anmeld