Madpakke-problem...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

601 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2012

birthee

Nå, så ryger den da lige op igen... Hvad giver I jeres børn med i madpakke? Nu har vores søn på 5 år i snart 2 uger ikke spist sin madpakke... det til trods for at han har fået med næsten lige hvad han har lyst til... Så hvad giver I jeres børn med?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

MelikkazMoar

birthee skriver:

Nå, så ryger den da lige op igen... Hvad giver I jeres børn med i madpakke? Nu har vores søn på 5 år i snart 2 uger ikke spist sin madpakke... det til trods for at han har fået med næsten lige hvad han har lyst til... Så hvad giver I jeres børn med?

da  mikkel var i den periode hvor madpakker bare ikke var noget han gad spise selvom han fik alt han ville have.. brugte jeg kage-udstikker forme og lavede forskellige figurer af hans rugbrød.. det virkede ..

Anmeld

23. april 2012

LLN

birthee skriver:

Min søn er snart 7 og går i 0 klasse. Han har næsten altid det samme med i madpakken for hvis jeg ændre noget kommer det med retur. jeg ville gå ud af mit gode skind og synes at det var kedeligt, men han vil ikke have andet me.d

Anmeld

23. april 2012

birthee

Jeg har prøvet at lave kagefigur-madder, givet ham hjemmebagte boller med marmelade og ost med, han har selv fået lov at bestemme hvad han ville have på sin rugbrød, han har fået toastbrød med pålæg med, han har fået franskbrød med pålæg med... ingenting af det vinder, så han spiser lidt mere  Idag, har han været i børnehave fra 8.15-15.45, han har spist et ½ stykke rugbrød med makrel...  de får eftermiddagsmad dernede, hvor han har spist en halv bolle med smør... han kan ikke lide andet rugbrød end uden kerner, så det er heller ikke så nemt at variere der... river snart håret ud af hovedet

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.