Mine bryster Gør så hamrende Ondt

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.197 visninger
8 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Er der andre som oplever det i jeres cyklus, tit efter ægløsning gør mine bryster ondt, men godt nok aldrig så ondt som denne gang... av de er bare så ømme. det spænder og stikker. ..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

come2

Anonym skriver:

Er der andre som oplever det i jeres cyklus, tit efter ægløsning gør mine bryster ondt, men godt nok aldrig så ondt som denne gang... av de er bare så ømme. det spænder og stikker. ..

Jeg oplever det hver gang

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Jeg oplever det hver gang

gør de meget ondt hver gang???

Anmeld

23. april 2012

come2

Anonym skriver:

gør de meget ondt hver gang???

Ja det er sådan jeg ikke kan gå med BH fordi det strammer og spænder i dem

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Ja det er sådan jeg ikke kan gå med BH fordi det strammer og spænder i dem

ja det er bare så vildt... jeg har det bedst i BH, det er uden BH det gør mest ondt på mig, men seriøst, det føles som denne gang hvor jeg ammede.  hvor bryster var fyldt med mælk og spændte helt vildt... det er underligt det kan gøre så ondt... og så blev jeg lidt nervæs, så dejligt at vide det ikke kun er mig.

Anmeld

23. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Efter ægløsningen  - i løbet af dine menstruationscyklusser påvirkes din krop af 2 væsentlige hormoner: 

· Østrogen før ægløsningen 
· Progesteron i tiden omkring ægløsningen 

Progesteron øger tilbageholdelsen af vand i kroppen. Dette skyldes primært, at 

ivmoderen forbereder sig på en mulig graviditet ved at forøge sine depoter af vand og salt med henblik på den forventede graviditet. 

Desværre føles den samme effekt overalt på kroppen. 

Opbevaringen af vand i brystvævet medfører, at brystvævet udstrækkes. 

Denne udstrækning gør, at du kan få ømme brystvorter såvel som ømme bryster.

Det er helt normalt 

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

Efter ægløsningen  - i løbet af dine menstruationscyklusser påvirkes din krop af 2 væsentlige hormoner: 

· Østrogen før ægløsningen 
· Progesteron i tiden omkring ægløsningen 

Progesteron øger tilbageholdelsen af vand i kroppen. Dette skyldes primært, at 

ivmoderen forbereder sig på en mulig graviditet ved at forøge sine depoter af vand og salt med henblik på den forventede graviditet. 

Desværre føles den samme effekt overalt på kroppen. 

Opbevaringen af vand i brystvævet medfører, at brystvævet udstrækkes. 

Denne udstrækning gør, at du kan få ømme brystvorter såvel som ømme bryster.

Det er helt normalt 

Tak for det dejligt at blive klogere   jeg har nemlig tænkt her de sidste 3 dage at jeg ik kunne forstå jeg havde så ondt, altså plejer at ha ømme bryster, men aldrig så meget som jeg har denne gang. bare jeg ligger min hånd på stille og roligt gør de smadder ondt !

Anmeld

23. april 2012

Camillos

Anonym skriver:

Tak for det dejligt at blive klogere   jeg har nemlig tænkt her de sidste 3 dage at jeg ik kunne forstå jeg havde så ondt, altså plejer at ha ømme bryster, men aldrig så meget som jeg har denne gang. bare jeg ligger min hånd på stille og roligt gør de smadder ondt !

jeg har selv studeret det.. da jeg havde det sådan hver gang 14 dage op til mens.. møg irriterende,, 

Anmeld

23. april 2012

Anonym trådstarter

Camillos skriver:

jeg har selv studeret det.. da jeg havde det sådan hver gang 14 dage op til mens.. møg irriterende,, 

ja det er nemlig smadder irriternde!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.