at fortælle man er gravid ..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

257 visninger
3 svar
0 synes godt om
23. april 2012

Anonym trådstarter

Hvornår fortalte i at i var gravide? altså hvad uge ca..

- til jeres forældre/kærestens??

- resten af familien??

- venner??

- Evt hvordan i fortalte det? .. 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Nolle

Nr 1. Kan ikke huske hvornår, men dem der skulle vide det fik det af vide når vi hade lyst til at fortælle dem det

Nr 2. I uge 14 - efter vi hade taget kæresten søster med til en kønscanning. Så fik alle det afvide ;D

Anmeld

23. april 2012

GønskE

Efter NF til familien - fordi min kusine have fået to MA'er i uge 13 og 20.. Så ville være sikker på alt var som det skulle være. Og vi sagde bare vi havde noget at fortælle, og så fortalte det. Og offentliggjorde det på facebook den dag vi havde været til MD-scanning, men det var ikke menigen jeg gad skrive det der, men vi blev enige om, at fuck det, hellere det end at vores baby blev et eller andet dårlig ry, ved at vi bor i en lille by :-)

Anmeld

23. april 2012

Kay

vi fortalte det til vores forældre og nermeste familie da jeg var i uge 6+

mest fordi at min termin ramlede ind i det bryllup vi var igang med at planlægge... så skulle lige havde stoppet familiens planlægning af forskellige ting og så var det ret overraskende da vi egentlig skulle i behandling 2 mååneder efter så vi havde ik forventet at blive gravide lige der

til venner kom det lidt efterhånden... skrev en nytårs tale på facebook d. 2 januar om alle de ting der var sket i vores liv i 2011... og der var sket meget... og i den tale stod det mellem linjerne at jeg var gravid

min svigermor fik symønster på baby tøj og noget stof... da hun elsker at sy... min mor fik en historie bog med peterpedal og en personlig hilsen i... min far fik en opringning af min stortudende mor... og min svigerfar fik et honning hjerte hvor jeg havde skrevet en hilsen på.... min lillebror fik en brøndby sut, han skulle passe på og gemme til den lille

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.