Jeg vælger at være anonym for at ham jeg taler om ikke skal kunne finde det her. Jer der har snakket med mig vil hurtigt kunne gennemskue hvem jeg er, det er helt ok, bare hold min identitet hemmelig.
Min far startede da jeg var 1 år gammel med at slå på os, både mig og min mor. Jeg er rimeligt sikker på mine søskende er et resultat af en voldtægt. Da jeg var 7 startede oplevelserne ude i badet med ham. De stoppede da jeg var 11, fortalte det til en veninde der heldigvis gik hjem til sin mor. Samværet stoppede omgående og jeg har ikke set ham siden.
Mit liv er forsigtigt bygget op så jeg ikke behøvede at bekymre mig om hans eksistens. Jeg var flyttet tværs over landet, havde hemmelig adresse, holdte styr på hvor han var, hvilke biler han havde osv. Jeg har hele tiden været et skridt foran.
Ikke fordi jeg er bange for ham, men fordi jeg ikke kan tage ansvaret for hvad der sker hvis han pludseligt står foran mig.
Men jeg har jo 2 søskende. Mindre søskende, 5 år yngre. De har ikke rigtigt samme erindringer om ham som jeg har, han troede aldrig på de var hans, den eneste grund til de var med på samværd var, at mor havde stillet det som betingelse, skulle han have mig på weekend, fulgte de med.
Nu finder jeg ud af han har holdt udenfor mit hjem. Han var nede med fødselsdagsgave til den ene og den anden har åbenbart et forhold til den søster vi har hos ham. Min familie er kaos ligenu.
Jeg havde en forventing om at de ville fortælle mig det inden de begyndte at se ham, så jeg ligesom selv kunne beslutte om jeg ville være i den by han nu begyndte at færdes i. De har så holdt det for dem selv, fordi de ikke ville belaste mig?!
Aner ikke hvad jeg vil med det her, jeg er fuldstændigt lamslået, een ting er måske at de vil have et forhold til den mand, noget ganske andet er at de nu har taget ham med ned foran mit hjem. Han har holdt lige ude foran, en fredag eftermiddag. Små 20 minutter før jeg ankom med drengen fra eftermiddagstur.
Jeg frygter min egen reaktion. Dukker han op mens jeg har min dreng hos mig har jeg ikke andre valg end at slå ham ihjel. Det han har kostet mig, kan ikke gøres op. Men den sm,erte han har påført skal stoppe med mig, det nytter ikke min lille dreng skal gå med tunge skyer over hans liv. Han skal være lykkelig, om det så skal koste mig min frihed.
Hjælp mig, sig et eller andet der får mig til at tro på det nok skal gå?
Er det mig der overreagerer? Kan det virkeligt være rigtigt, at han er blevet skræmt af en kortvarig kontakt på facebook, hvad gør jeg hvis det ikke er tilfældet?
Giver det mening? Overhovedet?