Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Mira0911 skriver: Det er mystisk... Måske det kun vises på nettet så.... Har lige været inde og lure tvguiden på nettet, og den skriver også Paradise Hotel US....
Det er mystisk... Måske det kun vises på nettet så.... Har lige været inde og lure tvguiden på nettet, og den skriver også Paradise Hotel US....
Det er fordi de har ville holde det hemmeligt så længe som muligt..
Programmerne er først lige blevet færdige
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Mira0911 skriver: GLÆD dig... Har lige set første afsnit...
GLÆD dig... Har lige set første afsnit...
Jeg synes faktisk ikke det er sååå drama agtigt hehe
Havde regnet med noget lidt vildere må jeg indrømme. Men glæder mig til at se afsnit 2 i aften
Becks skriver: Det er fordi de har ville holde det hemmeligt så længe som muligt.. Programmerne er først lige blevet færdige
Så når kl. slår 22.00 i aften så ændre teksten sig til Paradise Reunionen?
emsaroto skriver: Jeg synes faktisk ikke det er sååå drama agtigt hehe Havde regnet med noget lidt vildere må jeg indrømme. Men glæder mig til at se afsnit 2 i aften
Mon ikke der kommer meget mere drama...
Åh, jeg glæder mig.. Normalt er jeg ikke hooked den først måned, fordi jeg ikke kender personerne, men det problem opstår jo ikke denne gang!
Mira0911 skriver: Så når kl. slår 22.00 i aften så ændre teksten sig til Paradise Reunionen?
Det er ikke sikkert de kan ændre det tænker jeg..
Programteksterne bliver jo lavet flere ugeri forevejen!
Mira0911 skriver: Mon ikke der kommer meget mere drama...
her har vi også set første afsnit, og jeg synes BESTEMT det ligger op til en god gang drama
M (: skriver: Åh, jeg glæder mig.. Normalt er jeg ikke hooked den først måned, fordi jeg ikke kender personerne, men det problem opstår jo ikke denne gang!
Det varer også kun 5 uger denne gang
Becks skriver: Det er ikke sikkert de kan ændre det tænker jeg.. Programteksterne bliver jo lavet flere ugeri forevejen!
Okey....
banana3 skriver: her har vi også set første afsnit, og jeg synes BESTEMT det ligger op til en god gang drama
Jeps...
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128