Røde converse str 20 søges

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

Denne annonce er låst

Annoncen er ikke længere aktiv. Den kan være udløbet eller varen er solgt.
1.047 visninger
17 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Lou87

Som overskriften lyder søger jeg de rigtig røde converse str 20 til min datter.. Standen skal helst være næsten som ny eller MEGET god men brugt. Og max pris 150 kr, med mindre de er helt nye.. Så vil jeg godt give mere

Kan bare ikk få dem i butikkerne her hvor jeg bor øv .. der er de mindste 21. Og nettet har masser dyr porto på.

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

Lou87

Slet ingen ?

Anmeld

23. april 2012

K&S

Lou87 skriver:

Som overskriften lyder søger jeg de rigtig røde converse str 20 til min datter.. Standen skal helst være næsten som ny eller MEGET god men brugt. Og max pris 150 kr, med mindre de er helt nye.. Så vil jeg godt give mere

Kan bare ikk få dem i butikkerne her hvor jeg bor øv .. der er de mindste 21. Og nettet har masser dyr porto på.

Lille pus, bruger hun ikke mere end str. 20? Vi har lige købt sko i str. 23 til Anton :-) 

Anmeld

23. april 2012

Lou87

K&S skriver:

Lille pus, bruger hun ikke mere end str. 20? Vi har lige købt sko i str. 23 til Anton :-) 

Hehe nope - tror hun har arvet små fødder fra mig
Ej og så var hun jo bette da hun kom.. Så er også kun li kommet i str 86 i tøj

Anmeld

23. april 2012

bøgelund

Lou87 skriver:

http://www.guloggratis.dk/bornetoj/fodtoj/begyndersko/annonce/14863009-baby-converse-all-star

Anmeld

23. april 2012

K&S

Lou87 skriver:

Hehe nope - tror hun har arvet små fødder fra mig
Ej og så var hun jo bette da hun kom.. Så er også kun li kommet i str 86 i tøj

Hehe, jeg bruger også kun str. 36 ;-) men Anton er også vokset fra str. 21 i efteråret...!

Anton bruger 92 i tøj (med opsmøg ved arme og ben) men 98 i body - han er rigtig skudt i vejret, han vejede jo også kun 2914 gr. ved fødslen :-) 

Anmeld

23. april 2012

Lou87

bøgelund skriver:

http://www.guloggratis.dk/bornetoj/fodtoj/begyndersko/annonce/14863009-baby-converse-all-star

Tak for tanken - men det skal være dem med rigtig sål da min datter går fint og derfor vil ha dem på ude også

Anmeld

23. april 2012

bøgelund

Lou87 skriver:

Tak for tanken - men det skal være dem med rigtig sål da min datter går fint og derfor vil ha dem på ude også

nå for søren. helt i orden. håber du finder de rigtige.. 

Anmeld

23. april 2012

Lou87

K&S skriver:

Hehe, jeg bruger også kun str. 36 ;-) men Anton er også vokset fra str. 21 i efteråret...!

Anton bruger 92 i tøj (med opsmøg ved arme og ben) men 98 i body - han er rigtig skudt i vejret, han vejede jo også kun 2914 gr. ved fødslen :-) 

Hehe han burde også nok få fødder efter farmand
Men sys også bare generalt drengene er store - bla dem i hendes dagpleje bruger også de der str 22-23 og er yngre end hende. Altså.

Og ja SÅ er han da godt nok skudt i vejret Liva har hele tiden været en str bagud - nok også fordi hun er høj men tynd.

Anmeld

23. april 2012

Lou87

bøgelund skriver:

nå for søren. helt i orden. håber du finder de rigtige.. 

Sys jeg har prøvet de fleste sider men uden held øv
Men tak

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.