argh frustreret

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

461 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2012

DLM

vores skønne skønne søn bliver 2 år her til juni. han har altid puttet inde ved os og hans tremmeseng står op ad min side og den side der vænder ind mod er fjernet.

Jeg har nu prøvet at få ham til at sove i en time hvor han roder rundt. skal ligge i fodenden, så den anden ende så sidde op og grine af at jeg meget bestemt siger læg dig ned! så snakker han en masse og da han endelig ligger ned begynder han at slå... det er SÅ frustrerende. Jeg bytter så med far som går direkte ind putter ham ned og der ligger de så nu og sønnike siger intet og sover sikkert lige om lidt.

vi har prøvet at gøre det omvent så det er far der putter til at starte med, men det er det samme og så kan jeg gå lige ind og putte når han har givet op.

what to do??? er der nogen der har et godt råd til hvordan vi undgår sådan et cirkus de fleste aftener?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

23. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)

Jeg ville bare puttet ham, sige godnat og gå ud. Hvis han græder ville jeg gå ind igen, ligge ham ned, sige godnat og gå ud. Det ville jeg gøre indtil, at han sover. Så længe, at han ikke græder ville jeg bare lade ham være. Det ville tage nogen dage før han finder ud af det.

Anmeld

23. april 2012

MorTil4<3

MoarHvidovre skriver:

Jeg ville bare puttet ham, sige godnat og gå ud. Hvis han græder ville jeg gå ind igen, ligge ham ned, sige godnat og gå ud. Det ville jeg gøre indtil, at han sover. Så længe, at han ikke græder ville jeg bare lade ham være. Det ville tage nogen dage før han finder ud af det.

vi har gjort akurat det samme siden vores søn var 9 måneder

og der er ALDRIG problemer med ham

Anmeld

23. april 2012

DLM

MoarHvidovre skriver:

han græder lige så snart jeg forlader rummet

jeg har været for sen til at lære ham det her putteri, og fejlen har nok været at en af os altid har lagt ved ham til han sov. Jeg kan sagtens ligge ham i barnevogn gå og så sover han, kan bare ikke om aftenen. 

men jeg vil prøve det de næste par dage

Anmeld

23. april 2012

MoarHvidovre

Profilbillede for MoarHvidovre
Elsker mine unger; Lina og Luka :0)
DLM skriver:

han græder lige så snart jeg forlader rummet

jeg har været for sen til at lære ham det her putteri, og fejlen har nok været at en af os altid har lagt ved ham til han sov. Jeg kan sagtens ligge ham i barnevogn gå og så sover han, kan bare ikke om aftenen. 

men jeg vil prøve det de næste par dage

Han har fundet ud af, at han skal græde og så kommer i tilbage med det samme. Det er ikke for sent, at lærer ham, at falde i søvn selv.

Prøv det jeg skrev. Lad der gå 1 min før I går ind til ham. Den første aften tager det måske 1 time før han sover, næste aften 50 min., men der går ikke mange dage før han finder ud af, at det ikke hjæper at græde for, at mor og far kommer ind. Man skal bare huske - gå ind stille og roligt, læg ham ned,  sig godnat og sov godt, mor og far elsker dig (eller noget andet). Gør det hver gang.

Det virker

Anmeld

23. april 2012

DLM

MoarHvidovre skriver:

Han har fundet ud af, at han skal græde og så kommer i tilbage med det samme. Det er ikke for sent, at lærer ham, at falde i søvn selv.

Prøv det jeg skrev. Lad der gå 1 min før I går ind til ham. Den første aften tager det måske 1 time før han sover, næste aften 50 min., men der går ikke mange dage før han finder ud af, at det ikke hjæper at græde for, at mor og far kommer ind. Man skal bare huske - gå ind stille og roligt, læg ham ned,  sig godnat og sov godt, mor og far elsker dig (eller noget andet). Gør det hver gang.

Det virker

det vil jeg prøve, tak for det gode råd

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.