Vigga 6 måneder - update og max billed spam ;-)

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

25. april 2012

Leonora

Musen5 skriver:

Neeeeeeej hvor er det bare nogel skønne piger du har :-)

/Mette

Tusind tak

Go aften

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

25. april 2012

K&S

Skønne kønne piger

Anmeld

25. april 2012

Leonora

K&S skriver:

Skønne kønne piger

Tak

Go aften

Anmeld

25. april 2012

K&S

Leonora skriver:

Tak

Go aften

Taaaak og i lige måde

Anmeld

25. april 2012

ønskebørn74

Leonora skriver:

Hej tøser

Håber I har haft en dejlig week

Her kommer en lille update og lidt billeder af Vigga 6 månder og også lidt af storesøster

Nøøøøj hvor tiden flyver af sted. D 20 April blev Vigga 6 måneder og jeg fatter ikke hvor tiden bliver af.
Vi har det alle godt men må da indrømme at jeg synes der er meget at se til med 2 unger (selvom de begge er nemme)

Vigga er en noget bestemt lille dame der ikke går af vejen for lidt skrig og skrål hvis ikke alt lige er som hun synes
Hun er samtidig en meget smilende og humør fyldt baby og det gør det lidt nemmere at klare de pjevsede og sure timer ind i mellem.

Hun spiser efterhånden en del mad og vi er så småt begyndt at give hende mad der ikke er most eller blendet til ukendelighed
Hun fik sin første tand på 6 måneders dagen - Sjovt nok fuldstændigt som storesøster

Jeg ammer stadig (så meget som den lille dame altså gider ) og til tider får hun en flaske hvis hun ikke er helt tilfreds med brystmælkens tempo

Storesøster Leonora er også blevet stor og det er dejligt. Hun er utroligt sød ved Vigga og det betyder meget for mig.
Vil dog også sige at vi bestemt har haft vores kampe (læs har stadig) som udtryk for den krise det nu en gang er at blive storesøster. Der bliver prøvet rigtig mange grænser af og synes også hun har let til tårer både i form af hysteri og pjevsethed. og jeg må indrømme at jeg synes det til tider er hårdt. Jeg bliver let frusreret på hende og skal tage mig sammen for at rumme hendes krise tilstand. Men jeg synes også at det langsomt bliver bedre og det er jo godt

forsøger at have nogle Mor-Leonora oplevelser hvor Vigga ikke deltager så hun også føler at jeg stadig giver hende max opmærksomhed.

Nå men ikke mere snak og tak fordi du læste med.

Her kommer en del nye billeder af krudt uglerne

Hvor er de bare skønne sødeste!!!!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.