Hjælp til pusletaske

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

LilleLene

Baagøe skriver:

Vi kan jo heldigvis ikke alle være ens

Nej det ville da også være kedeligt

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

ønskebørn74

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg vil gerne have en pusletaske som er praktisk med masser af rum osv, men som ikke ligner en håndtaske

Jeg syntes virkelig det er svært at finde én min kæreste også skulle kunne gå med, uden at virke for femi

Hvad har i?

Vis gerne jeres

Hvad med denne??

Den er også ok i pris...

http://www.filabel.dk/shop/Pusletilbeh%c3%b8r+Tasker/Pusle+Pusletasker/pr-FUZZI-11337.aspx

Anmeld

22. april 2012

sommer1988

LilleLene skriver:

Hej piger

Jeg vil gerne have en pusletaske som er praktisk med masser af rum osv, men som ikke ligner en håndtaske

Jeg syntes virkelig det er svært at finde én min kæreste også skulle kunne gå med, uden at virke for femi

Hvad har i?

Vis gerne jeres

Jeg købte en sort taske som ligner en pusletaske meeeget. En med lang rem og meget enkel til 49 kr i Stadium. Den har godt nok ikke så mange rum som pusletaske, men det nøjes vi med indtil videre

Anmeld

23. april 2012

modesty

Jeg forstår ikke helt konceptet må jeg indrømme. Jeg har en stofpose med bleer, skumklude, stofble og skiftetøj i min almindelige taske.

Anmeld

23. april 2012

LilleLene

ønskebarn74 skriver:

Hvad med denne??

Den er også ok i pris...

http://www.filabel.dk/shop/Pusletilbeh%c3%b8r+Tasker/Pusle+Pusletasker/pr-FUZZI-11337.aspx

den overvejer jeg

Anmeld

23. april 2012

LilleLene

sommer1988 skriver:

Jeg købte en sort taske som ligner en pusletaske meeeget. En med lang rem og meget enkel til 49 kr i Stadium. Den har godt nok ikke så mange rum som pusletaske, men det nøjes vi med indtil videre

ja det kan man selvfølgelig også

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.