Når far ikke overholder aftale om samvær

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.839 visninger
5 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Anonym trådstarter

Hej

Jeg er enlig mor til 3 dejlige børn.

Deres far ser dem hver anden weekend. Lørdag - mandag. Vi blev skilt for lidt over 1 år siden.

Vores samarbejde er nærmest ikke eksisterende - desværre

I fredags klokken 23 får jeg en sms fra deres far, hvori at der står at jeg ikke skal komme med børnene den næste dag, da han ikke er hjemme. Spørger så hvad jeg dog skal sige til børnene og får svar tilbage - som ordret var - "Det er ikke mit problem"

Børnene var selvfølgelig skuffede - men især undrende over at jeg ikke kunne give en grund til, hvorfor deres far ikke ville se dem alligevel.

Jeg er nu i vildrede og tænker hvad gør jeg så nu? Skal jeg bare lade som ingenting og bare fortsætte samvær som hidtil. Eller skal jeg stoppe samvær og vente på at han får fastsat det i statsforvaltningen. (Den aftale vi har nu - er en aftale vi har selv har lavet - dog ej på skrift)

Synes simpelthen ikke at det er rigtigt at vores børn skal skuffes på den måde - At gøre det 1 gang er bare 1 gang for meget.

Hvad tænker I?

Og nej det hjælper INTET at snakke med ham - Vi kan IKKE snakke sammen overhovedet - desværre.

Knus fra en frustreret mor

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Troldemommi

med mindre han kommer med en rigtig god forklaring på hvorfor han ikke ville have jeres børn så syntes jeg du skal holde dem hjemme hos dig, for nej sådan nogle afvisninger har børn ikke brug for.

din eksmand er da godt nok en egoistisk røv

Monica

Anmeld

22. april 2012

Jonatansmor

Monica P skriver:

med mindre han kommer med en rigtig god forklaring på hvorfor han ikke ville have jeres børn så syntes jeg du skal holde dem hjemme hos dig, for nej sådan nogle afvisninger har børn ikke brug for.

Monica

Anmeld

22. april 2012

Talbutikken

Monica P skriver:

Monica

Anmeld

22. april 2012

Pige2009

Jeg giver naturligvis de andre ret i, at han er en egoistisk nar! Men jeg synes ikke, du skal stoppe samværet, men afvente lidt og se, hvad der sker næste gang. Desuden ville jeg ringe til SFV og rådføre mig med en af deres konsulenter, så du har en plan til, hvis det sker en anden gang Håber det er første, sidste og eneste gang, han laver det nummer

Anmeld

22. april 2012

Musen5

Monica P skriver:

Monica

Kunne ikke ha skrevet det bedre selv...

Havd gjort NØJAGTIG det hvis det havde været mine ungers far.

/Mette

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.