Kan mit underliv/livmoder være hævet?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

4.128 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. april 2012

LHS

Hej Allesammen.

Er nu her, men vil lige høre om nogle af jer har erfaringer med dette!

Jeg stoppede med p-piller i juli 2011 og har haft reglmæssig mens siden (ca. 32 dage). Jeg har så haft smerter i underlivet fra dag. 10 - 25 i min cyklus. (jag og svige, når jeg rejser mig og går rundt). Jeg har været til læge og til scanning på sygehuset og de kan ikke finde nogle grund til dette. Jeg har de sidste par måneder haft meget ondt, dog kun i dagene  omkring min ægløsning. Det er som om mit underliv/livmoder er meget hævet også har jeg bare jag og svige - især lige når jeg rejser mig eller går rundt? - Kan det hæve når jeg ikke er gravid? Det gør det jo svært at have sex med min kæreste og det er jo nu vi skal, for at få vores ønskebarn.

Er bare så frustreret! Men håber at nogle kan hjælpe, men hvad det evt. kan være?

På forhånd tak - LHS

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

LHS

nu = ny

Anmeld

22. april 2012

Camillos

LHS skriver:

Hej Allesammen.

Er nu her, men vil lige høre om nogle af jer har erfaringer med dette!

Jeg stoppede med p-piller i juli 2011 og har haft reglmæssig mens siden (ca. 32 dage). Jeg har så haft smerter i underlivet fra dag. 10 - 25 i min cyklus. (jag og svige, når jeg rejser mig og går rundt). Jeg har været til læge og til scanning på sygehuset og de kan ikke finde nogle grund til dette. Jeg har de sidste par måneder haft meget ondt, dog kun i dagene  omkring min ægløsning. Det er som om mit underliv/livmoder er meget hævet også har jeg bare jag og svige - især lige når jeg rejser mig eller går rundt? - Kan det hæve når jeg ikke er gravid? Det gør det jo svært at have sex med min kæreste og det er jo nu vi skal, for at få vores ønskebarn.

Er bare så frustreret! Men håber at nogle kan hjælpe, men hvad det evt. kan være?

På forhånd tak - LHS

jeg kan desværre ikke hjælpe dig, men det er da irriterende det skal være sådan når i så gerne vil ha jeres ønskebarn.. ! 

Anmeld

14. maj 2012

LHS

Det må have været  min ægløsning denne gang. Har nemlig lige været været ved lægen og få bekræftet at jeg er gravid

Men tak. Så håber vi bare at det forsvinder nu!

Anmeld

14. maj 2012

Camillos

LHS skriver:

Det må have været  min ægløsning denne gang. Har nemlig lige været været ved lægen og få bekræftet at jeg er gravid

Men tak. Så håber vi bare at det forsvinder nu!

åhhhhhhhh JAMEN DOG! Tillykke med det hvor er det dog fantastisk hvor langt er du så ca?

Anmeld

14. maj 2012

LHS

Tak tak. I følge egen beregning er jeg 5+2 og sat til d. 11. januar 2013. Så er bare vildt glad, men samtidig er det ikke helt gået op for os endnu 

Anmeld

14. maj 2012

Frk-Lotusblomst

LHS skriver:

Tak tak. I følge egen beregning er jeg 5+2 og sat til d. 11. januar 2013. Så er bare vildt glad, men samtidig er det ikke helt gået op for os endnu 

Stort tillykke.

Anmeld

14. maj 2012

Camillos

LHS skriver:

det kan jeg godt forstå er 17+3 idag.. og det er stadigvæk ikke rigtig gået op for mig .. hehe

Anmeld

14. maj 2012

LHS

Tusind tak

Også stort tillykke til dig. Ja det er underligt. Kan stort set ikke mærke nogle forskel så ret svært at forstå at der skulle være en lille spirer derinde

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.