Den er svær! Jeg synes det er helt utrolig dårlig stil af din leder at sige det i andres påhør og ikke bare trække dig ind til den samtale med det samme i stedet for, at du skal gå og være bange!
Hvis du ikke synes der er noget om det, de siger, så må du forberede dig på samtalen og på hvad du vil sige, hvis de mener det.
Hvis du har svært ved, at gå i gang med noget på egen hånd, synes jeg du skal snakke med dem om, at de skal hjælpe dig i gang... I starten er det jo altid svært, hvordan man lige skal komme ind i fællesskabet, og så måske foreslå, at du selv skal være bedre til at spørge om hjælp, for som jeg læser dit indlæg, så er det fordi du ikke rigtig ved, hvad du skal gå i gang med, at de mener, at du står og kigger.
Jeg kan godt forstå du tager det personligt, det ville jeg også gøre!
Men du skal huske på, at der skal to parter til at gøre det til et godt sted at være, og hvis de ikke vil gøre deres del, så kan du ikke gøre alt arbejdet selv!
Men med mindre du er meget ked af at være der, så ville jeg ikke sige op men kæmpe, for de skulle ikke få mig ned med nakken
Anmeld