Gigl skriver:
Og hvis det er sådan du har det, så er det fint du sætter din grænse. Jeg kan til gengæld også synes det er lidt mærkeligt at han giver sig til at drikke sig fuld alene, som jeg kan se du skrev. Måske han lige trænger til at få strammet sig lidt an. Er han kommet ud på et sidespor i sit liv hvor han ikke rigtig har styr på sig selv mon?
Nej han drikker ikke særlig ofte,. Han drikker praktisk talt aldrig,. Han er ude med vennerne omtrandt 3 gange på et år foruden nytår og runde fødselsdage,.! Derudover sker det sjældent han drikker her hjemme 
Lige den anden aften havde vi fået noget godt mad og han havde fået et glas vin til,. Derfor han drak den aften,. Det generer mig ikke da det ikke sker tit, han syntes bare det er hyggeligt at sidde og hygge sig sammen med mig alene og drikke lidt,.! Også havde vores søn været meget pylret da han fik hans første tand der så han spurgte om det var ok han drak den flaske og slog fra den aften,.
Men jeg tog mig en snak med ham igår, og han fortalte mig flere gange han godt vidste han nogle gange gjorde noget når han var fuld som han godt vidste var forkert men at det ikke er for at såre mig fordi han elsker mig og kun mig,. og jeg lagde kortene på bordet for at kunne få nogle faste rammer omkring dette, hans eneste komentar til det hele var at det behøvede vi ikke for han ville ikke benytte sig af noget af det,. Han forklarede at somme tider når det har været lidt hårdt at være far havde han bare brug for at snakke med andre som han ikke kender som ikke kender hans baggrund eller hvem ha´n er idag for at få en pause for det hele en lille periode,.! For med vennerne snakker de altid om børn og hjemmet osv, Og jeg har accepteret at han en gang i mellem gør det, så længe han lige siger at han gør det eller konfonterer mig med det, så der ingen mistforståelser kommer af nogle slags. Så nu håber jeg der bliver styr på tingene igen,.
Han siger at hans familie og den bette pige i maven betyder alt for ham og at han ikke ville give dette han har idag væk for noget som helst,. Og jeg vælger at tro på det,.!
Anmeld