Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
Babymor2010 skriver: Nåårh hvor er hun sød
Nåårh hvor er hun sød
Tak
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
jydeinden skriver: haha hvor er hun dog sød.. fandt du så ud af hvad "patienten" fejlede?
haha hvor er hun dog sød.. fandt du så ud af hvad "patienten" fejlede?
Tja, den var i hvert fald forkølet
MorDk skriver: Nååhr hvor er hun søøød
Nååhr hvor er hun søøød
Kruse90 skriver: årrh hvor er hun søød
årrh hvor er hun søød
Nadia&Daniel skriver: Tja, den var i hvert fald forkølet
uha stakkel dog, dét må man hellere til doktoren med
MariaJ skriver: Nårh, hvor er hun sød . Jeg er helt imponeret over at hun godt vil lege selv på sit værelse. Det kan jeg overhovedet ikke forestille mig at min datter på næsten to ville gøre.
Nårh, hvor er hun sød . Jeg er helt imponeret over at hun godt vil lege selv på sit værelse. Det kan jeg overhovedet ikke forestille mig at min datter på næsten to ville gøre.
Laura elsker at være derinde.. Nogle gange sidder hun på leget tæppet og laver puslespil, leger med dukke Lise og æsel eller sidder ved det lille bord, og kigger i bøger..
jydeinden skriver: uha stakkel dog, dét må man hellere til doktoren med
Pony'en var i hvert fald glad for Laura hjælp
Hvor er hun skøn Ja, man tror jo altid, de laver ulykker, når de er stille Idag var Laura også pludselig helt stille på sit værelse ovenpå, og da jeg listede op for at tjekke, sad hun på gulvet og læste
Kongmulle skriver: Nuuuuuuuuuuurh hvor er din pige bare sød
Nuuuuuuuuuuurh hvor er din pige bare sød
Baagøe skriver: Hvor er hun skøn Ja, man tror jo altid, de laver ulykker, når de er stille Idag var Laura også pludselig helt stille på sit værelse ovenpå, og da jeg listede op for at tjekke, sad hun på gulvet og læste
Vores Laura elsker også at kigge i bøger.. Ordet BOG er det er det første hun siger når vi kommer ned i vuggestuen.
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128