Spring til sidste ulæste indlæg Følg denne tråd
ja, jeg søger pigetøj til en god pris
gerne i store mængder, god stand, alt fra kjoler, body, bukser, trøjer, sko, overtøj, natdragter osv.
prisen kan vi altid tale om
Anmeld
Køb et abonnement på Vores Børn
Magasinet til dig med børn på 0-12 år
Priser fra 149 kr.
Jeg har en god pigepakke str 80 til salg her
https://www.baby.dk/debat/170250pi1/toej--piger/01-aar-pigepakke-foraarsommer-str-80-300-kr-45-dele.aspx
MVH
Julie
Lahn11 skriver: ja, jeg søger pigetøj til en god pris gerne i store mængder, god stand, alt fra kjoler, body, bukser, trøjer, sko, overtøj, natdragter osv. prisen kan vi altid tale om
Jeg har lidt i str 92 også et par Bundgaard sandaler. Kan sende billede i morgen hvis interesse.
Har også en klapvogn hvis det var noget
Jeg har også en del salgsannoncer på min profil
har også str.74-86
Jeg har en del på min profil.
Jeg har lige fået sorteret i alt min datters tøj. Jeg har 75 + diverse stykker tøj jeg gerne vil af med. Alt sammen i str 74.
Der lidt af hvert - du behøver kun købe strømper.Det der er i pakken er hvad jeg havde til min datter i den størrelse.. :-) Jeg vil gerne have 600 kr. men ellers kan du komme med et bud. Men altså det er ca 8 kr stykket.
HejsaDu kan også tjekke mine salgsannoncer. Har en hel del i str. 74 som er perfekt til den danske sommer Jeg har sat en pris på, men er villig til at forhandle...Tøjet er i rigtig fin stand, og vasket i neutral. Det er fra ikke-ryger hjem og vi har heller ingen dyr.
Mvh Pernille
[ Spring til toppen ]
Story House Egmont A/S Strødamvej 46 2100 København Ø TLF: 70 25 75 10 CVR: 83131128