Øv :( Reaktion på graviditet.

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

620 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Anonym trådstarter

Min mor har lige sagt 'godt det ikke var jer' til at nogen i familien var gravide, hun mener det godt selv om det nok er svært at forstå, hun mener jo det må være så hårdt for os med to børn, hvilket det da også er til tider har døgnet ikke nok timer, men av, for jeg ER jo gravid, vi har bare ikke fortalt det endnu, vi vil lige vente til efter nf.  "Godt det ikke var jer..." av av av..  

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Mettefpigen

Ajj jeg synes det er noget mærkeligt noget at sige........

Er da spændt på at høre hvad hun siger til det når hun får det afvide..... Men synes ikk du skal holde mund hvis hun siger noget grimt.....

Og tillykke med graviditeten

Anmeld

22. april 2012

Bak

Anonym skriver:

Min mor har lige sagt 'godt det ikke var jer' til at nogen i familien var gravide, hun mener det godt selv om det nok er svært at forstå, hun mener jo det må være så hårdt for os med to børn, hvilket det da også er til tider har døgnet ikke nok timer, men av, for jeg ER jo gravid, vi har bare ikke fortalt det endnu, vi vil lige vente til efter nf.  "Godt det ikke var jer..." av av av..  

Man skal passe på med, hvad man siger! Synes ikke, hun kan være det bekendt, hun skal da slet ikke blande sig i det, hvis I skal have nr. 3. Hun har bare at være glad på jeres vegne! Hvor længe er der til I skal til NF? Hvis der er nogle uger til, kan man da håbe, at hendes reaktion kommer lidt i baggrunden i den tid. Mon ikke, hun selv bliver lidt flov over sit udbrud. Jeg synes egentlig bare, I skal lade være med at kommentere det og se, hvad hun siger, når I fortæller den glædelige nyhed!

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

Ej øv da en besked at få især hvis du er gravid!

Så du får lige et tillykke herfra, er sikker på hun bliver glad alligevel

Anmeld

22. april 2012

SjeBets

jeg tror da ikke du skal tage det nært, man siger så meget, jeg kom også en gang til at sige noget ikke så pænt om en vis religions form, og det viste sig så at en god kammerat, var i denne religion uden at have fortalt mig det, og efter jeg havde sagt det turde han ikke sige det til mig. JEg var da led ved jeg havde sagt det , uvidene som jeg var. Men var da glad på hans vejne fordi det gjorde ham glad. 

Så din mor bliver da glad helt uden tvivl og blivern ok også lidt led ved at have sagt det.  Hun kan jo ikke moderer sig, når hun ikke ved du er med rogn 

Anmeld

22. april 2012

lille-mor

Anonym skriver:

det sagde mine mor også inden hun vidste det med mig og nu har hun babykuller

Anmeld

22. april 2012

Aabye

Hmm.. Min forlovedes bedstemors reaktion på min graviditet var: "Det er da løgn..."

Det kom simpelthen som et kææææmpe chok for hende.. Og hun sagde senere henne i graviditeten at hun var stolte af os, og at hun var super glad på vores vejne og at hun glædede sig som et barn til juleaften til at hun blev oldemor.. 

Men nyheden skule lige synkes først, og det er også helt okay..

Den ledeste reaktion jeg har fået på min graviditet var fra min egen mormor.. Hun var superglad på vores vejne.. Men senere hørte jeg fra min stedfar at hun faktisk IKKE glædede sig overhovedet og da jeg så havde fået kønnet at vide stejlede hun fuldstændigt for hun kunne i hvert fald ikke lide drengebørn (hun har også sagt det direkte til mig og det resulterede i at jeg ikke snakkede med hende i 6 mdr :/ )
Idag er hun rigtig glad for vores lille dreng og hun ville ikke undvære ham for noget.. For han er åbenbart ikke som de andre drenge  

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

Mettefpigen skriver:

Ajj jeg synes det er noget mærkeligt noget at sige........

Er da spændt på at høre hvad hun siger til det når hun får det afvide..... Men synes ikk du skal holde mund hvis hun siger noget grimt.....

Og tillykke med graviditeten

Hun kunne aldrig finde på at sige noget grimt. Men hun er bare lidt speciel, f.eks mener hun jo at jeg har to børn og det er så hårdt for mig fordi det var det for hende i tidernes morgen da hun fik 4 børn inkl mig, med en mand der valgte at smutte. Men mine ungers far smutter altså ingen steder, og jeg synes ikke det er særlig hårdt at have børn og vores situationer kan da slet ikke samlignes!. Hun sagde engang til mig(da vi kun havde vores første) at jeg måtte love kun at få to børn for det var lige hvad man kunne klare hvis man bliver forladt  ehm jaja..

Anmeld

22. april 2012

MorDk

Øv ja det er jo ikke lige sådan en kommetar man ønsker at høre... 

Anmeld

22. april 2012

mor:)

Profilbillede for mor:)
pain is temporary. Quiting lasts forever.
Anonym skriver:

Det kan være hun reagerer helt anderledes når hun får det at vide. Man tænker jo ikke over det. Du havde måske heller ikke skænket det en tanke hvis du ikke var gravid.

Men håber hun kommer med en ønsket reaktion og tillykke med graviditeten.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.