Bryster for spændt til amning hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.384 visninger
10 svar
0 synes godt om
22. april 2012

christinak

Jeg fødte i tirsdags og mælken er løbet til, problemet er nu at mine bryster er så spændte at jeg ikke kan amme da han ikke kan få ordenlig fat, har prøvet med varmt vand og malke ud med hånden og det hjælper ikke hvad gør jeg lige 

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

isabellasmor

christinak skriver:

Jeg fødte i tirsdags og mælken er løbet til, problemet er nu at mine bryster er så spændte at jeg ikke kan amme da han ikke kan få ordenlig fat, har prøvet med varmt vand og malke ud med hånden og det hjælper ikke hvad gør jeg lige 

Måske du kunne prøve ned en ammebrik? Kender andre hvor det har hjulpet i hvert fald  

Anmeld

22. april 2012

Gaia

Hvis det ik virker, så kontakt sp. Og få hende til at komme og hjælpe med at få lagt ham til. Evt. Tøm brysterne lidt lige før amningen og så læg ham til med det samme. Så skulle det være til. Du kan evt. Hjælpe ved at pres brystvorten og det brune område sammen så han har nemmere ved at få fat. 

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

christinak skriver:

Som Isabellasmor skriver, så ville jeg også prøve med en ammebrik for at se om det hjælper 

Du kan også smutte en tur under den varme bruser og få masseret det værste væk, for det er ikke sjovt med spændte bryster 

Anmeld

22. april 2012

christinak

isabellasmor skriver:

Måske du kunne prøve ned en ammebrik? Kender andre hvor det har hjulpet i hvert fald  

Ja måske jeg skulle få fat på sådan nogle på apoteket 

Anmeld

22. april 2012

christinak

Gaia skriver:

Hvis det ik virker, så kontakt sp. Og få hende til at komme og hjælpe med at få lagt ham til. Evt. Tøm brysterne lidt lige før amningen og så læg ham til med det samme. Så skulle det være til. Du kan evt. Hjælpe ved at pres brystvorten og det brune område sammen så han har nemmere ved at få fat. 

Har ikke fået en sp endnu så kan desværre ikke ringe til nogen

Anmeld

22. april 2012

christinak

Babymor2010 skriver:

Som Isabellasmor skriver, så ville jeg også prøve med en ammebrik for at se om det hjælper 

Du kan også smutte en tur under den varme bruser og få masseret det værste væk, for det er ikke sjovt med spændte bryster 

Har prøvet en tur under bruseren men det hjalp desværre ikke 

Anmeld

22. april 2012

Gaia

christinak skriver:

Har ikke fået en sp endnu så kan desværre ikke ringe til nogen

Så skal du ringe til fg eller barselsgangen. Der hvor du blev udskrevet fra.

Anmeld

22. april 2012

Clisolka

Gaia skriver:

Så skal du ringe til fg eller barselsgangen. Der hvor du blev udskrevet fra.

Det vil jeg også sige - de må tilbyde noget hjælp til amningen, nu hvor du lige har født. Det tilbud havde jeg  

Anmeld

22. april 2012

isabellasmor

christinak skriver:

Ja måske jeg skulle få fat på sådan nogle på apoteket 

Det kan ikke skade i hvert fald  

Håber i får amningen til at fungere  Det er det skønneste når det bare kører som det skal 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.