Vi kom med i artiklen

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

590 visninger
9 svar
0 synes godt om
22. april 2012

An&Jo

http://www.jv.dk/artikel/1320289:Esbjerg--Flokkevi s-af-kvinder-bestormede-Sebra

Jeps, min venindes og min kæreste synes da lige at de skulle snakke med en journalist.. Ej han kom og spurgte dem til hvor de kom fra osv, og var vidst blevet noget forundret over hvor tidligt vi var kørt hjemmefra, og hvor langt vi var kørt, så vi var simpelthen nødt til at blive nævnt i artiklen mente han..

og hvad jeg kan se på billederne, er der vidst blevet fanget et par stykker af mig..

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

http://www.jv.dk/artikel/1320289:Esbjerg--Flokkevi s-af-kvinder-bestormede-Sebra

Jeps, min venindes og min kæreste synes da lige at de skulle snakke med en journalist.. Ej han kom og spurgte dem til hvor de kom fra osv, og var vidst blevet noget forundret over hvor tidligt vi var kørt hjemmefra, og hvor langt vi var kørt, så vi var simpelthen nødt til at blive nævnt i artiklen mente han..

og hvad jeg kan se på billederne, er der vidst blevet fanget et par stykker af mig..

Sejt var det billigt og godt nok i forhold til den lange tur?

Anmeld

22. april 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Sejt var det billigt og godt nok i forhold til den lange tur?

jaa er du vanvittig vi fik mange fine ting med hjem..

Min veninde og hendes kæreste var nogen af de heldige der fik en seng og vi fik begge kuber osv.. vi fik rigtig mange fine ting til billige penge..

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

jaa er du vanvittig vi fik mange fine ting med hjem..

Min veninde og hendes kæreste var nogen af de heldige der fik en seng og vi fik begge kuber osv.. vi fik rigtig mange fine ting til billige penge..

Ok, jeg tænker altid, om det mon er besværet værd, synes tit lagersalg er ting som de ikke rigtig kan få solgt og så er der kun få rigtig fede ting, som man kun får fat i, hvis man står i kø fra de åbner men det har I da vidst også gjort

Anmeld

22. april 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Ok, jeg tænker altid, om det mon er besværet værd, synes tit lagersalg er ting som de ikke rigtig kan få solgt og så er der kun få rigtig fede ting, som man kun får fat i, hvis man står i kø fra de åbner men det har I da vidst også gjort

jep, vi var der kl 7:50, for vi ville altså ind og have nogen af de gode ting..

Mændende mente dog at hvis de havde vidst vi skulle stå i kø, så var de blevet hjemme..

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

jep, vi var der kl 7:50, for vi ville altså ind og have nogen af de gode ting..

Mændende mente dog at hvis de havde vidst vi skulle stå i kø, så var de blevet hjemme..

Hi hi hvornår åbnede de? Mændene burde have fundet en lækker bager, mens I stod i kø, så I kunne få lidt lækker morgenmad

Fedt I fik nogle lækre ting, for det er jo ikke ligefrem billigt normalt

Ved du hvad din veninde gav for sengen og hvad den normalt koster? Den er nemlig mega fed!

Forstår ikke helt dem der stod i kø med barnevogn, det tror jeg aldrig jeg kommer til at kunne holde ud, men det kan jo være, at jeg blivef klogere engang

Anmeld

22. april 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Hi hi hvornår åbnede de? Mændene burde have fundet en lækker bager, mens I stod i kø, så I kunne få lidt lækker morgenmad

Fedt I fik nogle lækre ting, for det er jo ikke ligefrem billigt normalt

Ved du hvad din veninde gav for sengen og hvad den normalt koster? Den er nemlig mega fed!

Forstår ikke helt dem der stod i kø med barnevogn, det tror jeg aldrig jeg kommer til at kunne holde ud, men det kan jo være, at jeg blivef klogere engang

man måtte slet ikke have vogne med ind, og det var ganske forståeligt..

De gav 3000kr for sengen, og hvis du google kili seng sebra, så kan du få prisen for den i butikekrne.. kan ikke huske prisen nemlig..

de åbnede kl 10, så vi stod der i knap 2 timer, vi havde dog stole med..

ja de kunne godt lige have fundet nogle gode rundstykekr til os..

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

man måtte slet ikke have vogne med ind, og det var ganske forståeligt..

De gav 3000kr for sengen, og hvis du google kili seng sebra, så kan du få prisen for den i butikekrne.. kan ikke huske prisen nemlig..

de åbnede kl 10, så vi stod der i knap 2 timer, vi havde dog stole med..

ja de kunne godt lige have fundet nogle gode rundstykekr til os..

Ok, kan se på nettet koster den ca. 4800 kr. så det er da en ok pris

Ja så havde de da masser af tid til at finde en bager, når nu I var stået så tidligt op

Synes det er fint, at man ikke må have vogne med ind, stakkels børn, der ellers ville blive rykket rundt og det ville ikke være til at komme til for alle andre men havde de så ungerne på armen? Lyder heller ikke som noget for mig, men igen, det kan være jeg bliver klogere, når det er min tur til en skøn baby

Var der lang kø, selvom I kom så tidligt eller hvordan?

Anmeld

22. april 2012

An&Jo

tarkoflen skriver:

Ok, kan se på nettet koster den ca. 4800 kr. så det er da en ok pris

Ja så havde de da masser af tid til at finde en bager, når nu I var stået så tidligt op

Synes det er fint, at man ikke må have vogne med ind, stakkels børn, der ellers ville blive rykket rundt og det ville ikke være til at komme til for alle andre men havde de så ungerne på armen? Lyder heller ikke som noget for mig, men igen, det kan være jeg bliver klogere, når det er min tur til en skøn baby

Var der lang kø, selvom I kom så tidligt eller hvordan?

vi blev lukket ind i hold, og vi var blandt det første hold der blev lukket ind..

Men da porten blev åbnet, var køen virkelig lang..
Ja de sparede forholdsvist mange penge på sengen faktisk..

der var nogen der gik rundt med ders børn på armen, men det synes jeg sq var ligeså synd.. det er jo ikke for sjov at de skriver at lige præcis den dag er børn ikke en god ide..

Anmeld

22. april 2012

tarkoflen

An&Jo skriver:

vi blev lukket ind i hold, og vi var blandt det første hold der blev lukket ind..

Men da porten blev åbnet, var køen virkelig lang..
Ja de sparede forholdsvist mange penge på sengen faktisk..

der var nogen der gik rundt med ders børn på armen, men det synes jeg sq var ligeså synd.. det er jo ikke for sjov at de skriver at lige præcis den dag er børn ikke en god ide..

Man må virkelig være presset med pasning, hvis man vil udsætte børn for frådende kvinder der går amok over legetøj og fine sager

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.