føler mig helt alene i helle verden.-...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Dinar

Jeg sidder faktis lige nu og tuder, ikke fordi nogen har gjort mig noget eller der er sket noget med min guldklump, nej nej

Sidder og tudr over at jeg har været til mange prøver og der er flere tilbage og min mand kan ikke en gang være med til dem, han arbejder som elev lige nu han er i gang med sin elektriker uddannelse og han kan ikke en gang for fri for at komme med mig til undersøgelserne , plus jeg har ikke nogen familie her i KBh så jeg er heeelt alene, min svigemor har sit arbejde hun kan ikke tag med, jeg har ingen andre end mig selv.

Er jeg den eneste her som skal til prøver og undersøgelser heeelt alene???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Tut

Det er aldrig sjovt at føle sig alene.

Må jeg spørge hvad det er for nogen prøver du går til?

Anmeld

14. april 2009

Dinar

Tut skriver:

Det er aldrig sjovt at føle sig alene.

Må jeg spørge hvad det er for nogen prøver du går til?

nej det er det godt nok ikke....

jamen til scanninger og jeg har haft nogen problemer med blødning og ondt i maven og alt sådan noget så de prøver gå jeg til

Anmeld

14. april 2009

LotteGabriella

øv...det er jeg da rigtig ked af at høre, det er aldig sjovt at føle sig alene - har selv lige gennemgået sådan en periode

Men det skal nok gå...ta' noget afslappende musik i ørerne på vejen derud og forestil dig når din lille guldklump ligger i dine arme den aller første gang....så lover jeg at du får et smil frem på læben Sålænge du forbliver stærk, så gør din baby det også....op med humøret og glæd dig til at se din lille øjesten på scanningen

til dig

Anmeld

14. april 2009

GryDia

Da jeg ventede min datter gik jeg selv til Jordemoder og undersøgelser ovs. Undtaget misdannelses-scanningen. Der blødte jeg også og blev kontrol scannet hele tiden.

Denne gang med min søn, har jeg kæresten eller min veninde med til ALT.
Grunden er at jeg ikke tør tage afsted alene pga at der har været flere alvorlige ting med vores søn.

Anmeld

14. april 2009

Dinar

LotteGabriella skriver:

øv...det er jeg da rigtig ked af at høre, det er aldig sjovt at føle sig alene - har selv lige gennemgået sådan en periode

Men det skal nok gå...ta' noget afslappende musik i ørerne på vejen derud og forestil dig når din lille guldklump ligger i dine arme den aller første gang....så lover jeg at du får et smil frem på læben Sålænge du forbliver stærk, så gør din baby det også....op med humøret og glæd dig til at se din lille øjesten på scanningen

til dig

det har jeg prøvet og det for mg bare endnu mere til at tude, og lover jeg ikke sådan en da nemt kommer til at græde.

Men det er svært nå det er den første og manden ikke kan være med..

Men ja jeg glæder mig til min dejlig guldklump ligger i mine arme..

mange tak for dine trøstende ord..

Anmeld

14. april 2009

Dinar

GryDia skriver:

Da jeg ventede min datter gik jeg selv til Jordemoder og undersøgelser ovs. Undtaget misdannelses-scanningen. Der blødte jeg også og blev kontrol scannet hele tiden.

Denne gang med min søn, har jeg kæresten eller min veninde med til ALT.
Grunden er at jeg ikke tør tage afsted alene pga at der har været flere alvorlige ting med vores søn.

er godt nok kun 18 uge og er også bange for at gå alene til misdannelsesscanning og manden kan ikke tag fri , fordi han helle tiden køre rund svigemoren er på arb så jeg skal alene.

Og ved ikke hvordan jeg kommer til at klare det, hvis der er noget.

Men håber det gå til den tid.

Anmeld

14. april 2009

Cris

Ja, jeg er også helt alene og jeg er ligeglad. Jeg var gravid 1. gang i udlandet og min mand har haft så meget travlt på arbejde. Jeg gik alene hele tiden til lægen og jeg har ikke taget det så tung. Nu med 2.gravidit er det samme. Helt alene, her har jeg ikke en gang nogle venner til at snakke med (men jeg har jer fra Babi.dk hvem siger, at man kan kun finde loosers på nettet? Jeg finder kun søde kvinder hehe) . Jeg tror, at nogle gange hormonerne gør gravide og ny bagte mødre ked af det. Du skal faktisk være glad at din kæreste har fået en elev plads. Det bliver godt for ham i fremtiden og i skal nok nyde familien. Der hvor jeg har haft det rigtigt dårligt var, da jeg var på barsel, especielt de første 4 måneder. Jeg fik en vinter barn og man kunne ikke tage til nogle stedder med sne og regnvejret. Jeg var såååå alene. Mine veninder var på arbejde og har hygget sig sent om aftenen på cafeer, for de ikke har børn og jeg var alene hele dagen med babien. Gud det var hårdt! Kun dem som er udlænding kan forstå, hvad jeg mener, for man følger sig meget udenfor nogle gange. Men generelt plejer jeg at være stark. Så kom sommeren og jeg har motiveret til de andre fra mødre gruppen til at mødes oftere udenfor og det gjord vi. De er nogle rigtig søde piger jeg mødte. Jeg synes, at jeg er bare så heldig at jeg har en dejlig mænd, som også er en super-far, jeg har en dejlig dreng som ikke fejler noget. Vi skal være glad, for det, vi har i livet. Det kan hurtigt går meget meget værre end det man tror, tror mig. Bare sige tak for det du har og prøv at være positiv og finde andre ting, som I kan lave sammen om weekenden. Måske kan I skrive sammen en graviditets ugentlige dagbog, måske skrive sammen en plan om, hvordan I synes I skal opdrage børnene og nogle planner til fremtiden, måske lave en baby-book sammen, etc etc. Noget som du synes, det ville give dig glæde. Livet er for kort til at være ked af det...

Anmeld

14. april 2009

GryDia

Dinar skriver:

er godt nok kun 18 uge og er også bange for at gå alene til misdannelsesscanning og manden kan ikke tag fri , fordi han helle tiden køre rund svigemoren er på arb så jeg skal alene.

Og ved ikke hvordan jeg kommer til at klare det, hvis der er noget.

Men håber det gå til den tid.

Kan han ikke melde sig syg den dag du skal til den scanning? Det er da ligeså relavant for ham som for dig at vide om jeres baby er ok

Anmeld

14. april 2009

Dinar

Cris skriver:

Ja, jeg er også helt alene og jeg er ligeglad. Jeg var gravid 1. gang i udlandet og min mand har haft så meget travlt på arbejde. Jeg gik alene hele tiden til lægen og jeg har ikke taget det så tung. Nu med 2.gravidit er det samme. Helt alene, her har jeg ikke en gang nogle venner til at snakke med (men jeg har jer fra Babi.dk hvem siger, at man kan kun finde loosers på nettet? Jeg finder kun søde kvinder hehe) . Jeg tror, at nogle gange hormonerne gør gravide og ny bagte mødre ked af det. Du skal faktisk være glad at din kæreste har fået en elev plads. Det bliver godt for ham i fremtiden og i skal nok nyde familien. Der hvor jeg har haft det rigtigt dårligt var, da jeg var på barsel, especielt de første 4 måneder. Jeg fik en vinter barn og man kunne ikke tage til nogle stedder med sne og regnvejret. Jeg var såååå alene. Mine veninder var på arbejde og har hygget sig sent om aftenen på cafeer, for de ikke har børn og jeg var alene hele dagen med babien. Gud det var hårdt! Kun dem som er udlænding kan forstå, hvad jeg mener, for man følger sig meget udenfor nogle gange. Men generelt plejer jeg at være stark. Så kom sommeren og jeg har motiveret til de andre fra mødre gruppen til at mødes oftere udenfor og det gjord vi. De er nogle rigtig søde piger jeg mødte. Jeg synes, at jeg er bare så heldig at jeg har en dejlig mænd, som også er en super-far, jeg har en dejlig dreng som ikke fejler noget. Vi skal være glad, for det, vi har i livet. Det kan hurtigt går meget meget værre end det man tror, tror mig. Bare sige tak for det du har og prøv at være positiv og finde andre ting, som I kan lave sammen om weekenden. Måske kan I skrive sammen en graviditets ugentlige dagbog, måske skrive sammen en plan om, hvordan I synes I skal opdrage børnene og nogle planner til fremtiden, måske lave en baby-book sammen, etc etc. Noget som du synes, det ville give dig glæde. Livet er for kort til at være ked af det...

uhe da, du kom med mange gode råd der, og det må jo have været hårdt for dig med barnet alene.

Jamen vi snakker også meget sammen, og alt det der og han er også ked af at han ikke kan komme med, og han spørger tit til vores fælles blob men føler ikke det er nok.

Jamen ejg har heller ikke veninder siden jeg er ret ny i kbh.
Og plus at jeg ikke åbner mig for hvem som helst og jo de her damer på baby de er rigtigt dejligt de har støttet mig meget.

Fra jeg prøvede at blive gravid til nu hvor jeg er gravid og lidt for nærtagende med alt. _D

og føler dit råd og nyder livet men savner stædigvæk nogen i scanningsrummet med mmig.

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.