Ja, jeg er også helt alene og jeg er ligeglad. Jeg var gravid 1. gang i udlandet og min mand har haft så meget travlt på arbejde. Jeg gik alene hele tiden til lægen og jeg har ikke taget det så tung. Nu med 2.gravidit er det samme. Helt alene, her har jeg ikke en gang nogle venner til at snakke med (men jeg har jer fra Babi.dk

hvem siger, at man kan kun finde loosers på nettet? Jeg finder kun søde kvinder hehe) . Jeg tror, at nogle gange hormonerne gør gravide og ny bagte mødre ked af det. Du skal faktisk være glad at din kæreste har fået en elev plads. Det bliver godt for ham i fremtiden og i skal nok nyde familien. Der hvor jeg har haft det rigtigt dårligt var, da jeg var på barsel, especielt de første 4 måneder. Jeg fik en vinter barn og man kunne ikke tage til nogle stedder med sne og regnvejret. Jeg var såååå alene. Mine veninder var på arbejde og har hygget sig sent om aftenen på cafeer, for de ikke har børn og jeg var alene hele dagen med babien. Gud det var hårdt! Kun dem som er udlænding kan forstå, hvad jeg mener, for man følger sig meget udenfor nogle gange. Men generelt plejer jeg at være stark. Så kom sommeren og jeg har motiveret til de andre fra mødre gruppen til at mødes oftere udenfor og det gjord vi. De er nogle rigtig søde piger jeg mødte. Jeg synes, at jeg er bare så heldig at jeg har en dejlig mænd, som også er en super-far, jeg har en dejlig dreng som ikke fejler noget. Vi skal være glad, for det, vi har i livet. Det kan hurtigt går meget meget værre end det man tror, tror mig. Bare sige tak for det du har og prøv at være positiv og finde andre ting, som I kan lave sammen om weekenden. Måske kan I skrive sammen en graviditets ugentlige dagbog, måske skrive sammen en plan om, hvordan I synes I skal opdrage børnene og nogle planner til fremtiden, måske lave en baby-book sammen, etc etc. Noget som du synes, det ville give dig glæde. Livet er for kort til at være ked af det...
Anmeld