føler mig helt alene i helle verden.-...

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.534 visninger
12 svar
0 synes godt om
14. april 2009

Dinar

Jeg sidder faktis lige nu og tuder, ikke fordi nogen har gjort mig noget eller der er sket noget med min guldklump, nej nej

Sidder og tudr over at jeg har været til mange prøver og der er flere tilbage og min mand kan ikke en gang være med til dem, han arbejder som elev lige nu han er i gang med sin elektriker uddannelse og han kan ikke en gang for fri for at komme med mig til undersøgelserne , plus jeg har ikke nogen familie her i KBh så jeg er heeelt alene, min svigemor har sit arbejde hun kan ikke tag med, jeg har ingen andre end mig selv.

Er jeg den eneste her som skal til prøver og undersøgelser heeelt alene???

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

14. april 2009

Tut

Det er aldrig sjovt at føle sig alene.

Må jeg spørge hvad det er for nogen prøver du går til?

Anmeld

14. april 2009

Dinar

Tut skriver:

Det er aldrig sjovt at føle sig alene.

Må jeg spørge hvad det er for nogen prøver du går til?

nej det er det godt nok ikke....

jamen til scanninger og jeg har haft nogen problemer med blødning og ondt i maven og alt sådan noget så de prøver gå jeg til

Anmeld

14. april 2009

LotteGabriella

øv...det er jeg da rigtig ked af at høre, det er aldig sjovt at føle sig alene - har selv lige gennemgået sådan en periode

Men det skal nok gå...ta' noget afslappende musik i ørerne på vejen derud og forestil dig når din lille guldklump ligger i dine arme den aller første gang....så lover jeg at du får et smil frem på læben Sålænge du forbliver stærk, så gør din baby det også....op med humøret og glæd dig til at se din lille øjesten på scanningen

til dig

Anmeld

14. april 2009

GryDia

Da jeg ventede min datter gik jeg selv til Jordemoder og undersøgelser ovs. Undtaget misdannelses-scanningen. Der blødte jeg også og blev kontrol scannet hele tiden.