hjælp

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

805 visninger
8 svar
0 synes godt om
22. april 2012

Maja88

Må jeg bede om hjælpende svar..

jeg er lidt i vildrede om jeg skal reagere eller ej...

Jeg har en datter på snart knap 14 måneder..

hun har nu gået i 2 måneder og gør super godt.. "småløber" også ind i mellem...

men i dag går hun simpelthen som om hun er fuld...

hun dingler afsted og vælter hver andet sekund.. er det normalt de lige pludselig får sådan en dag eller??

synes hun blev ved at slå sig på sit øre i fredags men virker utrolig glad og veltilpas..

Hilsen Maja

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

Maja88

slet ingen.. skal jeg kontakte lægen eller

Anmeld

22. april 2012

Kay

Maja88 skriver:

slet ingen.. skal jeg kontakte lægen eller

jeg ville da godt nok være lidt nervøs... og der sker jo ik noget ved at ringe til vagtlægen og beskrive det du har skrevet her og høre hvad h*n siger til det...

Anmeld

22. april 2012

Annette1985

Hej,

Jeg synes også det er et lægetjek værd.

Anmeld

23. april 2012

kbh-tøs

Hvad gjorde du så? og hvad blev resultatet?

Ellers er 1813, jo et super alternativ til vagtlægen, her snakker man med en sygeplejeske, som kan hjælpe eller stille videre, hvis en læge er nødvendig.

Anmeld

23. april 2012

Maja88

kbh-tøs skriver:

Hvad gjorde du så? og hvad blev resultatet?

Ellers er 1813, jo et super alternativ til vagtlægen, her snakker man med en sygeplejeske, som kan hjælpe eller stille videre, hvis en læge er nødvendig.

hvad er dette 1813???

jeg snakkede med vagtlægen og han sagde der var ingen grund til bekymring. Når de var så små kunne de godt fra den ene dag til den anden gå 1 måned tilbage i udvikling

Anmeld

23. april 2012

K&S

Maja88 skriver:

Må jeg bede om hjælpende svar..

jeg er lidt i vildrede om jeg skal reagere eller ej...

Jeg har en datter på snart knap 14 måneder..

hun har nu gået i 2 måneder og gør super godt.. "småløber" også ind i mellem...

men i dag går hun simpelthen som om hun er fuld...

hun dingler afsted og vælter hver andet sekund.. er det normalt de lige pludselig får sådan en dag eller??

synes hun blev ved at slå sig på sit øre i fredags men virker utrolig glad og veltilpas..

Hilsen Maja

Anton gik rigtig "dårligt" og med manglende balance, inden han fik lagt dræn (han havde væske og undertryk i ørene), så jeg synes måske I skulle få tjekket hendes ører, hvis det ikke bliver bedre inden for en uges tid

Anmeld

23. april 2012

Maja88

K&S skriver:

Anton gik rigtig "dårligt" og med manglende balance, inden han fik lagt dræn (han havde væske og undertryk i ørene), så jeg synes måske I skulle få tjekket hendes ører, hvis det ikke bliver bedre inden for en uges tid

hun går nogenlunde i dag... men hendes far havde ikke set hende i 4 dage og han sagde hun gik meget hurtigere.. er nok det som er hendes problem.....

hun har for travlt

Anmeld

23. april 2012

LR85

Se det lidt an. Kig på hendes helhedsbillede. Er hun glad, har i fin kontakt, er hun undersøgende, pludre og leger? 

Hvis hendes almene adfærd ikke er ændret ville jeg ikke være nervøs men selvfølgelig høre om henvisning til fx fysioterapeut hvis det varede flere dage/uger eller blev værre. 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.