For dævlen da hvor gør det ondt!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

22. april 2012

Anonym trådstarter

come2 skriver:

Sådan havde jeg det da jeg havde en vand cyste på æggestokken

Er det farligt?! ._. og hvad er det helt præcis?

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

22. april 2012

l.kjoeller

Anonym skriver:

Tror/håber jeg da ikke, jeg har været på p-piller så har jeg meget svært ved at tro

ok. så det nok ikke det heldigvis

Anmeld

22. april 2012

come2

Anonym skriver:

Er det farligt?! ._. og hvad er det helt præcis?

nej de er ikke farlige. Men de kan vokse sig store og vikle sig ind om æggestokken.

Hvis smerten bliver ved, vil jeg kontakte lægen og blive undersøgt. Min bristede selv.

Anmeld

22. april 2012

Anonym trådstarter

nej de er ikke farlige. Men de kan vokse sig store og vikle sig ind om æggestokken.

Hvis smerten bliver ved, vil jeg kontakte lægen og blive undersøgt. Min bristede selv.

Må prøve at se om jeg ikke kan holde det ud hvis det ikke går over i løbet af et par dage, har virkelig ikke lyst til at skulle undersøges forneden imens jeg stadig bløder, er så fandens ømskindet når jeg har min mens og når det i forvejen gør så ondt... :s

Anmeld

22. april 2012

come2

Anonym skriver:

Må prøve at se om jeg ikke kan holde det ud hvis det ikke går over i løbet af et par dage, har virkelig ikke lyst til at skulle undersøges forneden imens jeg stadig bløder, er så fandens ømskindet når jeg har min mens og når det i forvejen gør så ondt... :s

Jeg ville vente til det er ovre (altså mens), hvis du self kan holde smerten ud indtil da.

Anmeld

22. april 2012

Mariekiksen

Halløj.

Vil bare fortælle at jeg oplevede akurat samme smerte, da jeg havde underlivsbetændelse. Havde ikke feber men ret kraftige smerter der gjorde jeg havde det bedst sammenklemt. Hoste osv. gjorde at det gjorde RIGTIG ondt. Kom til min egen læge der mente det var noget i underlivet. Fik en akut tid på gyn. afdeling hvor jeg blev undersøgt. Her mente den søde læge at det var blindtarmsbetændelse. Det blev jeg således opereret for... Men da de fik åbnet mig op kunne de se at blindtarmen intet fejlede, men en slags underlivsbetændelse. Mine æggestokke var røde og hævede og væskede...  Det hele kunne være klaret med medicin og havde altså ikke været nødvendigt at åbne mig op... Øv bøv... De har aldrig kunne finde ud af hvad det skyldtes. Havde ingen kønssygdomme eller lign. Ugen forinden havde jeg fået den første af 3 HPV vaciner så den har måske skylden og blev indberettet som mulig bivirkning.... 

Men ihvertfald. Fortsætter du, syntes jeg klart du skal besøge din læge da!!! Du kender bedst selv din egen krop, men som regel ved man når noget ikke er som det plejer og derfor ikke godt. Få det checket 

Kærligst herfra

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.