Halløj.
Vil bare fortælle at jeg oplevede akurat samme smerte, da jeg havde underlivsbetændelse. Havde ikke feber men ret kraftige smerter der gjorde jeg havde det bedst sammenklemt. Hoste osv. gjorde at det gjorde RIGTIG ondt. Kom til min egen læge der mente det var noget i underlivet. Fik en akut tid på gyn. afdeling hvor jeg blev undersøgt. Her mente den søde læge at det var blindtarmsbetændelse. Det blev jeg således opereret for... Men da de fik åbnet mig op kunne de se at blindtarmen intet fejlede, men en slags underlivsbetændelse. Mine æggestokke var røde og hævede og væskede...
Det hele kunne være klaret med medicin og havde altså ikke været nødvendigt at åbne mig op... Øv bøv... De har aldrig kunne finde ud af hvad det skyldtes. Havde ingen kønssygdomme eller lign. Ugen forinden havde jeg fået den første af 3 HPV vaciner så den har måske skylden og blev indberettet som mulig bivirkning....
Men ihvertfald. Fortsætter du, syntes jeg klart du skal besøge din læge da!!! Du kender bedst selv din egen krop, men som regel ved man når noget ikke er som det plejer og derfor ikke godt. Få det checket 
Kærligst herfra
Anmeld