Slut med Sut. Hvor lang tid tager afvænningen?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

2.404 visninger
6 svar
0 synes godt om
21. april 2012

*Sofie*

Jeg søger nogle erfaringer

Min datter sagde farvel til sine sutter i går, og har haft meget svært ved at falde i søvn i dag og i går. Hun ville heller ikke sove til middag i dag.
Hun er ikke ked af det...hun kan bare ikke falde i søvn.
Der er ingen vej tilbage, tænker skam ikke at hun skal have sutterne igen...Kunne bare rigtig godt tænke mig at vide, hvor lang tid det tog jeres børn at vende sig til det der med ikke at bruge sut mere

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

StineW79

Profilbillede for StineW79

Her gik der lige et par dage inden de var glemt ved sengetid. Vh stine

Anmeld

21. april 2012

LinLin

Tjah... Jeg glemte en dag at få Davids sut med i dagplejen og så var det ligesom det... Gav ham den ikke mere efter det . Han spurgte efter den to dage efte; der sagde jeg bare at den brugte han jo ikke mere
Han var 2 ½ år.
SÅ det gik let og smertefrit her må man sige

Anmeld

21. april 2012

frk andreasen

hun spurgte efter den 1 gang og det var det....

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

*Sofie* skriver:

Jeg søger nogle erfaringer

Min datter sagde farvel til sine sutter i går, og har haft meget svært ved at falde i søvn i dag og i går. Hun ville heller ikke sove til middag i dag.
Hun er ikke ked af det...hun kan bare ikke falde i søvn.
Der er ingen vej tilbage, tænker skam ikke at hun skal have sutterne igen...Kunne bare rigtig godt tænke mig at vide, hvor lang tid det tog jeres børn at vende sig til det der med ikke at bruge sut mere

Det tog kun et par dage her... Jeg havde så også informeret Julie i en hel uge at når det blev Lørdag så er det slut med sutten og at hun var en stor pige... Så hun var forberedt og vidste hvad det handlede om... 

Anmeld

21. april 2012

Maise86

Der gik et par dage før Isabella fandt ud af at falde til ro selv uden sut. Vi tog det bare stille og roligt og puttede hende en 6-7 millioner gange ekstra de dage

Anmeld

21. april 2012

PernilleogLouis

Her var vi også heldige og han spurgte slet ik efter den

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.