Årh nej da..

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

759 visninger
10 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Zeus

Min farmor er lige død

Jeg har ikke rigtig haft kontakt med hende, siden min far døde i '99 pga. en masse familiestridigheder på kryds og tværs.. Jeg prøvede på at genoptage kontakten for et par år siden, men der var hun ikke interesseret.. Hun har aldrig set mine børn faktisk

Må hun hvile i fred

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

bullerbassen

Kondolere må hun hvile i fred

Anmeld

21. april 2012

Mira0911

Selvom I ikke har haft kontakt, må det være svært alligevel at hun ikke er der mere... 

Jeg kondolere... 

Jeg har f.eks heller ikke rigtig kontakt med min mor, snakker meget meget sjældent med hende og ser hende højst 1 gang om året... Hun ser heller ikke vores børn, kun den ene gang om året... 

Jeg har så heller ikke boet ved hende i mit liv, ikke andet end 2 år... 

Jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere eller noget den dag hun går væk, fordi jeg ikke rigtig har kontakt med hende eller boet hos hende som alle andre har hos deres forældre... 

Anmeld

21. april 2012

Zeus

bullerbassen skriver:

Kondolere må hun hvile i fred

Tak

Anmeld

21. april 2012

wamse

Det gør mig ondt

Må hun hvile i fred

Anmeld

21. april 2012

Zeus

Mira0911 skriver:

Selvom I ikke har haft kontakt, må det være svært alligevel at hun ikke er der mere... 

Jeg kondolere... 

Jeg har f.eks heller ikke rigtig kontakt med min mor, snakker meget meget sjældent med hende og ser hende højst 1 gang om året... Hun ser heller ikke vores børn, kun den ene gang om året... 

Jeg har så heller ikke boet ved hende i mit liv, ikke andet end 2 år... 

Jeg aner ikke hvordan jeg vil reagere eller noget den dag hun går væk, fordi jeg ikke rigtig har kontakt med hende eller boet hos hende som alle andre har hos deres forældre... 

Jeg sidder også og kan ikke helt finde ud af hvordan jeg har det.. Hun var en stor del af mit liv inden min far døde, men efter det, så skete der bare så meget imellem min mor og resten af min fars familie. Det er først inden for de sidste par år jeg har fået kontakt til min farfar igen, og selvom jeg har snakket med min ene faster og 2 onkler, så har jeg stadig flere onkler jeg ikke har set siden jeg var 13-14 år.. Og en faster jeg kun for nyligt har fået kontakt med igen

Men jeg elskede mine sommerferier hos min farmor da jeg var lille.. I min behandling skulle vi prøve at tænke på et sted der gjorde os trygge, og jeg valgte altid at "sidde" under det kæmpe træ de havde stående i deres gårdsplads

Anmeld

21. april 2012

Clisolka

Zeus skriver:

Min farmor er lige død

Jeg har ikke rigtig haft kontakt med hende, siden min far døde i '99 pga. en masse familiestridigheder på kryds og tværs.. Jeg prøvede på at genoptage kontakten for et par år siden, men der var hun ikke interesseret.. Hun har aldrig set mine børn faktisk

Må hun hvile i fred

Det gør mig ondt at høre - må hun hvile i fred 

Anmeld

21. april 2012

Zeus

wamse skriver:

Det gør mig ondt

Må hun hvile i fred

Tak

Anmeld

21. april 2012

Zeus

Babymor2010 skriver:

Det gør mig ondt at høre - må hun hvile i fred 

Tak

Anmeld

22. april 2012

M&N

Jeg kondolerer 

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.