Opdate ang Vanessa !! + Tigerspring, 11 mdr. + tænder!!!!

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

727 visninger
4 svar
0 synes godt om
21. april 2012

NessaXenia

Jeps, så kører møllen igen, igen..

Skrev for en uges tid ang vanessa og hendes mellemøresbetændelser, jeg ringede til længen morgenen efter og sagde; NU er det nok, hun har ondt, 2 mdr på konstant pencelin - det holder sgu ikke! Og det hjalp!! Hun fik dræn 2 dage efter!! Hurra hvor det lettede hende.. Og mig...

Og så spurgte jeg mht til hendes evt fortænder var ved at komme, og det er de.. Men nu har de været meget hævede, røde og knald hvide forneden, men Gud hvor tager det hammer irriterende lang tid om at komme ud de tænder!!

Var jeres børns tænder også langsomme om at komme op?

Hun blev 11 mdr igår <3

// Nina

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Janni.

Åh godt de dræn hjalp hende.  

Silas har 4 tænder, og de var bestemt ikke længe om at komme frem synes jeg. Han fik 4 tænder på 17 dage. 

Anmeld

21. april 2012

NessaXenia

Ja det skønt!
Men pyh en hård dag med 6 timers faste, narkose og grædende pige..

Syntes godt nok bare at de snegler sig op.,
Men til gengæld kommer de lige efter hinanden..

Anmeld

21. april 2012

Clisolka

VanessaBaby skriver:

Jeps, så kører møllen igen, igen..

Skrev for en uges tid ang vanessa og hendes mellemøresbetændelser, jeg ringede til længen morgenen efter og sagde; NU er det nok, hun har ondt, 2 mdr på konstant pencelin - det holder sgu ikke! Og det hjalp!! Hun fik dræn 2 dage efter!! Hurra hvor det lettede hende.. Og mig...

Og så spurgte jeg mht til hendes evt fortænder var ved at komme, og det er de.. Men nu har de været meget hævede, røde og knald hvide forneden, men Gud hvor tager det hammer irriterende lang tid om at komme ud de tænder!!

Var jeres børns tænder også langsomme om at komme op?

Hun blev 11 mdr igår <3

// Nina

Sikke en omgang i har været igennem, godt det hjalp hende 

Uhhh de tænder er ikke sjovt. Jeg syntes ikke det tager lang tid for Isabellas tænder at komme op, men sikke nogle perioder med tænder 

Anmeld

21. april 2012

NessaXenia

Ja det tør siges...

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.