Nogen som har vidne om : Fiat Brava ??

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

385 visninger
2 svar
0 synes godt om
21. april 2012

Anonym trådstarter

Ja, vi overvejer nemlig at købe sådan en fin sag

Men hvad er jeres erfaringer ??

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

S.Maria

Puha den ville jeg holde mig fra. Mine svigerforældre har haft den og der begyndte speedometeret ikke at virke, så man kunne ikke se hvor meget man kørte. Så var der en airbag lampe der lyste og der var ikke noget galt med nogle af airbagsne. Plus forsæderne blev elendige at side i. Lige den her bil må jeg give min kæreste ret: FIAT= fejl i alt teknik :-)

Det var bare min oplevelse med den bil, det kan være der er nogle andre der har haft bedre :-)

Anmeld

21. april 2012

Anonym trådstarter

S.Maria skriver:

Puha den ville jeg holde mig fra. Mine svigerforældre har haft den og der begyndte speedometeret ikke at virke, så man kunne ikke se hvor meget man kørte. Så var der en airbag lampe der lyste og der var ikke noget galt med nogle af airbagsne. Plus forsæderne blev elendige at side i. Lige den her bil må jeg give min kæreste ret: FIAT= fejl i alt teknik :-)

Det var bare min oplevelse med den bil, det kan være der er nogle andre der har haft bedre :-)

hehe ja ok, vi har aldrig haft fiat før, men vi aner slet ikke hvad vi skal gå efter ... vi havde sidst en peugeot 106 .. men vi vil gerne have at der er 5 døre i. men stadig til en overkommelig pris ..

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.