Tror stort set alle kan skrive under på din frustration, har selv været der. En træt baby er bare langt fra sjov! Man bliver så ramt i ens hjerte når man ikke føler man kan trøste sit lille pus.
Oliver gjorde præcis det samme da han var omkring de 4 mdr. Dog har han bare altid vågnet om natten 2-3 gange,
, desværre..
Han bad så om mad da han begyndte at vågne 5-6 gange, så jeg lavede en tyk vælling til ham som han fik 2 gange dagligt, og det fik ham tilbage i sin gamle rytme.
Men når hun bare ligger og pludre og hygger, syntes jeg slet ikke du skal begynde på vælling eller noget endnu så slet ikke det jeg foreslår.
Op med hovedet, hun skal da bare lige være lidt teenager tidligt og drille mor lidt, du ska jo ikke slippe uden et nat barn. Heh 
Mon ikke hun falder i sin dejlige rytme igen, ellers ring til din sundhedsplejerske, de er til for at hjælpe og komme med gode råd.
Hvis hun bruger sut, så prøv om du kan få hende til at falde i søvn igen. Så hun os forstår at det altså ikke er en forestilling du vil opleve hver nat
Men hvis du kan sove fra det, så prøv, så er der en af jer der i det mindste er friske.
Stort KRAM fra mig, 
Og så håber jeg hun sover godt i nat, nu er hun jo os træt 
Anmeld