Hvis du moser med en gaffel så der bliver mere og mere konsitens i så vender du hende automatisk til det. Couscos er også rigtig lækkert at give sine børn.
Man siger jo at babyer ikke må få for krydret mad osv. Men herhjemme får han altså os hvad vi får at spise. Han blir 7 mdr. den. 2. Syntes det er hvad man selv føler for, man skal sselvfølgelig ikke proppe sine børn med frituremad, Men en lille smule gør skam ingenting.
At du Selvfølgelig giver det en tur med en stavblender syntes jeg nu ikke du behøves, vi fik pasta skruer den anden dag og der blev de bare skåret ud i den størrelse han lige kan klare.
Du skal ikke blive for bange når dit barn hoster, babyers "brække" refleks sidder længere opppe på tungen end vores. Hvis Oliver begynder at hoste og lae "bræk lyden" har han min fulde opmærksomhed, men stikker ik en finger ind for at fjerne det, han skal have chancen for selv at lære hvordan han lige får det op, og så roser jeg ham i fuldedrag når han haar gjort det og så griner han og er glad. Ved ik om det bare er mig, men så "lærer jeg ham at det ikke er farligt det der sker". Heh ..
Du bestemmer helt selv tykkelsen, hvis du syntes den er for tynd så lav den øllegrød tykkere.
, Jeg hader det virkelig os, for helt kvalme når jeg ska lave det herhjemme. Syntes det er så KLAMT. Heh
Men ellers kan man læse alt om det inde på sundhedsstyrelsens hjemmeside omkring det med hvad de må få og ikke må, de har også nogle opskrifter til at stå derinde vidst nok . 
Men UHm, Læker 10:30 frokost
Anmeld