Skal jeg mon banke på?

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

883 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. april 2012

emsaroto

Ja jeg har lige puttet Oskar og ligger nu i min seng og slapper af ..

Jeg bor på noget ala et kollegie og har naboer på begge sider. Selvom der er betonvægge mellem os, kan jeg lige nu hører paret inde ved siden af smide med tingene, råbe og skrige og jeg ved ikke hvad :s
Ved de har en lille dreng på Oskars strl. som nok måtte sove lur nu?
Dørene bliver smækker og jeg ved ikke hvad ..

burde jeg banke på og blande mig, eller skal bare blande mig uden om

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Frøken J.

emsaroto skriver:

Ja jeg har lige puttet Oskar og ligger nu i min seng og slapper af ..

Jeg bor på noget ala et kollegie og har naboer på begge sider. Selvom der er betonvægge mellem os, kan jeg lige nu hører paret inde ved siden af smide med tingene, råbe og skrige og jeg ved ikke hvad :s
Ved de har en lille dreng på Oskars strl. som nok måtte sove lur nu?
Dørene bliver smækker og jeg ved ikke hvad ..

burde jeg banke på og blande mig, eller skal bare blande mig uden om

Åååh det er så svært at sige! For det er jo ikke sikkert drengen er hjemme, måske bliver han passet så de kan få raset ud? I givet fald er det nok dumt at blande sig..

Anmeld

21. april 2012

emsaroto

Frøken J. skriver:

Åååh det er så svært at sige! For det er jo ikke sikkert drengen er hjemme, måske bliver han passet så de kan få raset ud? I givet fald er det nok dumt at blande sig..

Tænker jeg også ..

Men det lyder bare så vildt derinde, mine vægge ryster nærmest. 

Anmeld

21. april 2012

Frøken J.

emsaroto skriver:

Tænker jeg også ..

Men det lyder bare så vildt derinde, mine vægge ryster nærmest. 

Jeg tænker, at med mindre det lyder som om den ene er ved at tæske den anden eller sådan noget, er det nok desværre ikke dit bord at blande sig.. Nogen par skændes ekstremt voldsomt, men er ok igen bagefter, og jeg tror ikke du får noget ud af at blande dig andet end de nok bliver sure på dig. Selvom tanken bestemt er god!

Anmeld

21. april 2012

emsaroto

Frøken J. skriver:

Jeg tænker, at med mindre det lyder som om den ene er ved at tæske den anden eller sådan noget, er det nok desværre ikke dit bord at blande sig.. Nogen par skændes ekstremt voldsomt, men er ok igen bagefter, og jeg tror ikke du får noget ud af at blande dig andet end de nok bliver sure på dig. Selvom tanken bestemt er god!

Nej nok rigtigt nok.

Så må jeg bare ligge her og lytte Måske jeg sætter musik på. 

Anmeld

21. april 2012

Ansemusen

Hvis det ikke lyder som tæsk eller som om de er ved at "slå hinanden ihjel", og det ikke er normen, at du hører dem skændes på den måde, så synes jeg ikke du skal blande dig. Men hvis det er hver og hveranden dag, kunne du måske godt gøre et eller andet, for barnets skyld. Ikke i form af at melde til kommune osv. Men måske tage kontakt til dem eller hvad ved jeg...

Men som udgangspunkt, så nej!

Anmeld

21. april 2012

Kay

hvis det lydder som om der er en af dem der bliver truet/banket eller noget kunne man jo ringe til politiet... også for ikke selv at skulle bryde ind og recikere en masse...

Anmeld

21. april 2012

Cookiemonsteret

Jeg ville gøre det... jeg blev reddet for tæsk pga af min daværende nabo kom hen og bankede på og spurgte om jeg var ok fordi man kunne høre mig skrige og græde igennem de såkaldte lydtætte vægge.. 

Men ellers ring til politiet en anden dag, det sker

Anmeld

21. april 2012

emsaroto

Cookiemonsteret skriver:

Jeg ville gøre det... jeg blev reddet for tæsk pga af min daværende nabo kom hen og bankede på og spurgte om jeg var ok fordi man kunne høre mig skrige og græde igennem de såkaldte lydtætte vægge.. 

Men ellers ring til politiet en anden dag, det sker

det var lige nettop pga dig at jeg overvejede at gå ind ..

Men gjorde det ikke, for hørte at hoved døren smækkede, og der var en der smuttede ud. 

Anmeld

21. april 2012

Cookiemonsteret

emsaroto skriver:

det var lige nettop pga dig at jeg overvejede at gå ind ..

Men gjorde det ikke, for hørte at hoved døren smækkede, og der var en der smuttede ud. 

Okay 

Men ellers ring til Politiet næste gang de ved helt sikkert hva der skal gøres  

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.