en lille opdate efter jeg blev alene til 2+ billeder

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

1.094 visninger
8 svar
0 synes godt om
21. april 2012

lykkekevin

det hele startete i september med jeg blev enlig mor...

dette nyder jeg til fulde 5 er lykkelig og rigtig glad, havde enlig troet det ville være hårde end det er... men til min store overraskelse er det hele meget nemmer efter jeg blev selv.

det har dog været en hæftig tid

1 startsamt.....2 by ratten 3 lykke indlagt med svær virus... 4 kevin får det men klare det selv 5 kevin børnesår. 6 lykkes astma bøvler lidt.... 7 skal i lands ratten om 1½ mdr ca... og oven i det har jeg haft noget sygmeldning med svær hjernerystelse...

og så det vi glæder os til den 30.5 flytter vi til åbenrå da jeg skal starte udd lykke i børnehave og kevin starter i vuggestue.

lækker lejlighed på 134 kvm stor altan skov osv så lækkert

så alt i alt en lidt hård til vi har været igennem men ny begynder det snart at lyse lidt op igen

så lidt billder (eller en del)

kevin (taget idag) Lykke (ud at gynge) Kevin (på vej op af en træ bakke) Lykke (ny løbecykel) Kevin (vinter billede)

mig.... Kevin (laver lidt sjov) mig (iavisen ud at spille golf)

de to ud i snen... Kevin... morgen ind fastalavn.... Lykke taget idag

Vedhæftede fotos (klik for at se i fuld størrelse)

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Nattøs

Søde børn :-) og sender en masse knus og sige du klare det godt. Men hvorfor skal i retten

Anmeld

21. april 2012

lykkekevin

Nattøs skriver:

Søde børn :-) og sender en masse knus og sige du klare det godt. Men hvorfor skal i retten

jamen vi har jo været i ratten en gang hvor jeg vandt børenen eller hvad man siger men nu når jeg flytter til åbenrå prøver han igen bare i lands ratten vi kan ikke sammen desværre der ligger meget bag det hele som jeg ikke vil uddybe  

Anmeld

22. april 2012

Nattøs

lykkekevin skriver:

jamen vi har jo været i ratten en gang hvor jeg vandt børenen eller hvad man siger men nu når jeg flytter til åbenrå prøver han igen bare i lands ratten vi kan ikke sammen desværre der ligger meget bag det hele som jeg ikke vil uddybe  

ej hvor træls-- håber bare børnene har det godt

Anmeld

23. april 2012

Christina :-)

lykkekevin skriver:

det hele startete i september med jeg blev enlig mor...

dette nyder jeg til fulde 5 er lykkelig og rigtig glad, havde enlig troet det ville være hårde end det er... men til min store overraskelse er det hele meget nemmer efter jeg blev selv.

det har dog været en hæftig tid

1 startsamt.....2 by ratten 3 lykke indlagt med svær virus... 4 kevin får det men klare det selv 5 kevin børnesår. 6 lykkes astma bøvler lidt.... 7 skal i lands ratten om 1½ mdr ca... og oven i det har jeg haft noget sygmeldning med svær hjernerystelse...

og så det vi glæder os til den 30.5 flytter vi til åbenrå da jeg skal starte udd lykke i børnehave og kevin starter i vuggestue.

lækker lejlighed på 134 kvm stor altan skov osv så lækkert

så alt i alt en lidt hård til vi har været igennem men ny begynder det snart at lyse lidt op igen

så lidt billder (eller en del)

kevin (taget idag) Lykke (ud at gynge) Kevin (på vej op af en træ bakke) Lykke (ny løbecykel) Kevin (vinter billede)

mig.... Kevin (laver lidt sjov) mig (iavisen ud at spille golf)

de to ud i snen... Kevin... morgen ind fastalavn.... Lykke taget idag

nu spøg jeg dumpt men hvor ligger åbenra`?

Anmeld

23. april 2012

wamse

Kønne børn

Anmeld

23. april 2012

lykkekevin

E&C! skriver:

nu spøg jeg dumpt men hvor ligger åbenra`?

Åbenrå ikke så langt fra den tyske grænse ved ikke lige hvad det ligger imellem

Anmeld

23. april 2012

B&J

hvor er du bare super sej og dejligt det hele køre og i klare en masse... super mor...

og sikke nogle dejlige billeder af dig og dine smukke vidunderlige dejlige børn

Anmeld

23. april 2012

lykkekevin

B&J skriver:

hvor er du bare super sej og dejligt det hele køre og i klare en masse... super mor...

og sikke nogle dejlige billeder af dig og dine smukke vidunderlige dejlige børn

Mange tak for de søde ord

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.