Kom så'n til at tænke på noget....

Spring til sidste ulæste indlæg
Følg denne tråd

357 visninger
9 svar
0 synes godt om
21. april 2012

HeidiØ

.. ej, nogle gange læser man så meget rundt omkring, men det er såååå go tidsfordriv!

Nå, men putteritualer - William er snart 7½ måned... han går bare HELT kold efter flaske 19.30, så falder han i søvn imens, lægges i seng og blir kysset godnat på panden!... Altsååå.. er det også et putteritual eller hvad? Den er altså næsten stensikker hver aften!  Blir helt forvirret, vi kan jo ligesom ik rigtig indføre noget med en lille godnat sang eller noget

Anmeld

Køb et abonnement på Vores Børn

Magasinet til dig med børn på 0-12 år

Priser fra 149 kr.

21. april 2012

Janni.

Jeg vil kalde det for jeres putteritual lige nu. 

Sådan var vores putteritual også indtil for 14 dage siden hvor Silas pludselig nægtede flasken totalt. Så med hu hej hast, måtte vi få indført et andet putteritual, hvilket heldigvis også lykkedes. 

Anmeld

21. april 2012

HeidiØ

Janni. skriver:

Jeg vil kalde det for jeres putteritual lige nu. 

Sådan var vores putteritual også indtil for 14 dage siden hvor Silas pludselig nægtede flasken totalt. Så med hu hej hast, måtte vi få indført et andet putteritual, hvilket heldigvis også lykkedes. 

.. åh ja, denn dag kommer jo nok osse her! Godt det lykkedes for jer så!!

Anmeld

21. april 2012

Janni.

HeidiØ skriver:

.. åh ja, denn dag kommer jo nok osse her! Godt det lykkedes for jer så!!

Jeps der var ellers lidt alla panik de første aftener samt stor spænding om vi nu også kunne få ham til at sove. Men det gik forbavsende godt. 

Anmeld

22. april 2012

Nessie

Sådan var vores putteritual også i lang tid, tror bare det ændrer sig med alderen

Anmeld

22. april 2012

HeidiØ

Nessie skriver:

Sådan var vores putteritual også i lang tid, tror bare det ændrer sig med alderen

Super at høre! Og tak for sidst

Anmeld

22. april 2012

Nessie

HeidiØ skriver:

Super at høre! Og tak for sidst

Selv tak, det var hyggeligt

Kan da forresten også fortælle, at når far putter, så bliver der sunget den lille Ole med paraplyen og så sagt godnat, mens jeg bare nusser og aer lidt og siger godnat, også vinker vi og han lægger sig til at sove (altså efter at han har råbt på vand 2-4 gange )

Han synes åbenbart at det er fint med forandring. Har et par gange spurgt om jeg ville synge lille ole, men jeg kan den ikke  og det accepterer han bare. Har prøvet at synge noget andet, men far er åbenbart bedst til godnat sang

Anmeld

22. april 2012

HeidiØ

Nessie skriver:

Selv tak, det var hyggeligt

Kan da forresten også fortælle, at når far putter, så bliver der sunget den lille Ole med paraplyen og så sagt godnat, mens jeg bare nusser og aer lidt og siger godnat, også vinker vi og han lægger sig til at sove (altså efter at han har råbt på vand 2-4 gange )

Han synes åbenbart at det er fint med forandring. Har et par gange spurgt om jeg ville synge lille ole, men jeg kan den ikke  og det accepterer han bare. Har prøvet at synge noget andet, men far er åbenbart bedst til godnat sang

Hehe det er bare den klassiske med vand

Årh, nej det kender jeg godt, haha! Den sang er jeg heller ikke stærk i. Men det er da super han bare accepterer forandringen!

Jeg synger altid "jeg en går mig bygge vil.." .. og nynner resten, da jeg kun kan første vers, hehe!

Anmeld

22. april 2012

Nessie

HeidiØ skriver:

Hehe det er bare den klassiske med vand

Årh, nej det kender jeg godt, haha! Den sang er jeg heller ikke stærk i. Men det er da super han bare accepterer forandringen!

Jeg synger altid "jeg en går mig bygge vil.." .. og nynner resten, da jeg kun kan første vers, hehe!

Han har i hvert fald luret at vi ikke så godt vil nægte ham vand, og så kan man jo råbe efter vand, når man er liiiige ved at falde i søvn
tror ind i mellem at han tror vi har det meget sjovere når han er kommet i seng

He he, de fleste børn tror vist at sange altid ender med "hmm hmm hmm, la la la la la"

Anmeld

22. april 2012

HeidiØ

Nessie skriver:

Han har i hvert fald luret at vi ikke så godt vil nægte ham vand, og så kan man jo råbe efter vand, når man er liiiige ved at falde i søvn
tror ind i mellem at han tror vi har det meget sjovere når han er kommet i seng

He he, de fleste børn tror vist at sange altid ender med "hmm hmm hmm, la la la la la"

Hehe ja, mon ikke også William engang kommer til at benytte sig af det trick

Haha, rigtigt - det må de tro. Stakkels børn!

Anmeld

[ Spring til toppen ]

Gå til forsiden

Gratis eksperthjælp

Det er gratis at søge hjælp hos vores eksperter - se alle eksperterne her.